Produkty z logo podniesionego kciuka

Lista przynależnych kategorii publikacji

Strategicznym celem działalności Auchan jest stworzenie i utrzymanie najtańszej oferty handlowej. Odpowiedzialna polityka biznesu pozwala na wypracowanie trwałych relacji z dostawcami, co konsekwentnie przekłada się na atrakcyjną ofertę cenową. Mając na celu zwiększanie siły nabywczej Klientów, Auchan posiada w stałej ofercie szeroką gamę produktów pierwszo-cenowych. Artykuły z logo podniesionego kciuka są produktem, który prezentuje dobry stosunek jakości do ceny. Kierując się potrzebą Klienta Auchan stale dopasowuje swoją ofertę handlową wprowadzając nowe artykuły w najmocniej rozwijających się rodzinach produktów. Na koniec 2010 roku mieliśmy 627 artykułów z logo podniesionego kciuka. W stosunku do poprzedniego roku odnotowano 16,5% rozwój gamy produktów pierwszo-cenowych co jeszcze bardziej umocniło wizerunek Auchan jako hiperdiscountera.

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Potrzebujesz komentarza eksperta? Skontaktuj się z naszym biurem prasowym – jesteśmy do dyspozycji dziennikarzy i redakcji.

Karina Cywińska

specjalista ds.komunikacji

Auchan Polska

Puławska 46
Piaseczno 05-500

Załączniki

Logo podniesionego kciuka

kciuk.jpg

jpg 18,3 kB
Pobierz plik

Kontakt dla mediów

Hanna Bernatowicz

rzecznik prasowy

Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie

Puławska 46
Piaseczno 05-500