Auchan świętuje 29 lat obecności w Polsce. 14 tys. NAJ promocji dla klientów sieci

Te URODZINY są NAJ – pod takim hasłem Auchan Polska obchodzi 29-lecie obecności na polskim rynku. Z tej okazji firma przygotowała dla swoich klientów prawdziwe święto okazji – najwięcej NAJ, czyli NAJ więcej okazji, NAJ więcej zniżek i NAJ więcej promocji, które będą dostępne zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Przez cztery tygodnie - od 24 kwietnia do 21 maja br. kupujący mogą liczyć na ponad 14 tys. promocji, ofert i niespodzianek. 

 

Z okazji urodzin zapraszamy naszych klientów na miesiąc niesamowitych atrakcji. W naszej sieci zawsze oferujemy największy wybór produktów na rynku, a na urodziny proponujemy różnorodne atrakcje, wszystkie pod hasłem NAJ. W ten sposób po raz kolejny chcemy podkreślić, że w centrum naszej uwagi zawsze pozostają konsumenci - klienci naszych sklepów. Mamy nadzieję, że niespodzianki, które przygotowaliśmy uczynią zakupy w Auchan najbardziej atrakcyjnymi i przysporzą wiele radości. Świętujcie z nami – serdecznie zapraszamy! – mówi Hanna Bernatowicz, dyrektorka komunikacji Auchan Polska.

Na cztery tygodnie świętowania swoich urodzin sieć przygotowała dla klientów wyjątkowe oferty, a każdy tydzień będzie miał swój dedykowany temat. W pierwszym tygodniu Auchan oferuje klientom aż 14 tys. promocji. Drugi tydzień urodzin to święto gratisów i produktów za jedyne 1 zł, trzeci tydzień to okres rabatów począwszy od -30%, a czwarty tydzień obfitować będzie w święto gratisów i produktów za 1 zł.

W czasie obchodów urodzin Auchan klienci będą mogli kupić po niższych cenach m.in. owoce (ponad 60% taniej), mięso (ponad 30% taniej), a także kosmetyki, środki czystości czy ręczniki papierowe. Dla fanów kuchni śródziemnomorskiej sieć organizuje dedykowany festiwal, podczas którego klienci będą mogli wybierać artykuły charakterystyczne dla kuchni Włoch, Hiszpanii i Portugalii. Odwiedzający sklepy Auchan będą mogli również brać udział w dedykowanych dla Auchan konkursach dostawców, w których do wygrania są m.in. vouchery turystyczne.

Z okazji swojego jubileuszu sieć zdecydowała się także już po raz kolejny obniżyć znacząco ceny paliwa na swoich stacjach. 

Akcjom urodzinowym towarzyszy kampania reklamowa FOOH (Fake Out Of Home) –wirtualne wideo, w którym sklep Auchan zmienia się w ogromny prezent czekający na odkrycie przez klientów. Wideo można obejrzeć TU.

Auchan wkracza w kolejną fazę zielonej transformacji energetycznej

Sieć pozyskuje partnera dla dystrybucji i bilansowania energii pozyskiwanej z farm fotowoltaicznych i zwiększa skalę oszczędności energii w swoich sklepach

Auchan konsekwentnie inwestuje w zieloną transformację energetyczną swojej sieci. Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy Auchan w całej Polsce zyskają fizyczny dostęp do zielonej energii pochodzącej z 35 polskich farm fotowoltaicznych firmy GoldenPeaks Capital, z którą sieć podpisała w ubiegłym roku 12-letnią umowę zakupu energii (PPA). Jeszcze w czerwcu br. czysta energia popłynie już z 80% zagwarantowanych umową instalacji, a finalizacja wszystkich uruchomień przewidziana jest do końca 2025 r. Realizacja obu umów zagwarantuje dostarczenie do sklepów Auchan 115 GWh odnawialnej energii słonecznej rocznie. Równocześnie stale rośnie efektywność energetyczna sieci – obniżone o 30% (vs. 2019 r.) roczne zużycie energii przez sklepy Auchan pozwoliło na uzyskanie oszczędności energii na poziomie  62 GWh.

 

Skupiamy się na inwestycjach, które w efektywny sposób zbliżają nas do realizacji przyjętego przez nas celu ograniczenia emisji CO2 w łańcuchu wartości naszej sieci o 46% do 2030 roku – mówi Alexandre Saussard, prezes Auchan Polska. Rozwiązania zaproponowane przez firmę Axpo z jednej strony zapewnią naszym sklepom fizyczny dostęp do energii wyprodukowanej przez farmy fotowoltaiczne GoldenPeaks Capital, z drugiej, poprzez działania bilansujące, zagwarantują większą stabilność i niezależność względem rynkowych wahań cen energii, co dziś jest dla nas kluczowe. Większość farm fotowoltaicznych przewidzianych naszą umową PPA z GoldenPeaks Capital będzie oddanych do użytku jeszcze w pierwszej połowie tego roku – nadwyżki zielonej energii wyprodukowanej w sezonie planujemy kierować do naszych partnerów (m.in. franczyzobiorców), wspierając tym samym zrównoważony rozwój naszego otoczenia biznesowego.

 

Już dziś sklepy Auchan w Polsce w 100% zaopatrywane są w energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych, nabywaną u autoryzowanych dostawców wraz z gwarantującym jej pochodzenie certyfikatami. Inwestycje w energię fotowoltaiczną służą osiągnięciu niezależności energetycznej sieci i zapewnieniu stałego, stabilnego cenowo dostępu do zielonej energii, a przez to optymalizacji jej kosztów. 

Optymalizacja kosztów energii osiągana jest także poprzez sukcesywne zwiększanie efektywności energetycznej sklepów Auchan. Dzięki inwestycjom w nowe, energooszczędne technologie we wszystkich sklepach Auchan w Polsce udało się od 2019 r. zaoszczędzić łącznie 61,8 GWh energii. 

Było to możliwe m.in. dzięki wymianie mebli chłodniczych na modele wyposażone w energooszczędne drzwi. Ważną inwestycją w tym zakresie była także wymiana gazów freonowych typu r404a na czynniki o mniejszym zużyciu energii i niższym współczynniku gromadzenia ciepła w atmosferze. W większości sklepów Auchan zamontowane zostało oświetlenie LED wyposażone w automatyczny system regulacji natężenia, dzięki któremu obniżane jest zużycie energii przy dużym nasłonecznieniu na zewnątrz. Oświetlenie LED zainstalowano również na parkingach, w strefach dostaw, a także na zapleczach i w magazynach. Wszystkie obiekty Auchan wyposażone zostały w zdalny system pomiaru online zużycia energii, a praca instalacji wentylacji, klimatyzacji i ogrzewania w większości sklepów została zautomatyzowana dzięki wdrożeniu systemu BMS.  

Auchan wraz z Fundacją Donateo i Bankami Żywności pomagają potrzebującym

Od poniedziałku 17 marca br. klienci Auchan już po raz kolejny mogą wesprzeć finansowo osoby znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej przekazując mikro donacje na rzecz Banków Żywności. Zbiórka prowadzona jest we wszystkich sklepach sieci w Polsce, a wpłat w wysokości 2 zł można dokonywać poprzez aplikację Donateo. Akcja potrwa do 16 kwietnia 2025 r. 

Dotychczasowe edycje wspólnej inicjatywy Auchan, Donateo i Banków Żywności przyniosły imponujący wynik – klienci Auchan przekazali łącznie 1,9 mln zł na rzecz wsparcia żywnościowego dla potrzebujących.

 Współpraca Auchan z Federacją Polskich Banków zajmuje ważne miejsce wśród inicjatyw podejmowanych przez sieć na rzecz potrzebujących.  Zainicjowana w 2014 roku jest obecnie realizowana przez wszystkie sklepy Auchan. Firma aktywnie wspiera także akcje, takie jak zbiórki żywności, dwukrotnie zorganizowała sprzedaż maskotek charytatywnych na rzecz Federacji Polskich Banków Żywności. Ponadto Fundacja Auchan sfinansowała projekt edukacyjny “Podróż do krainy zdrowia”, skierowany do dzieci ze szkół podstawowych i ich rodziców.

To już kolejna akcja charytatywna przeprowadzana w hipermarketach Auchan we współpracy z Donateo. Wcześniej, oprócz Banków Żywności beneficjentem zbiórek były między innymi Fundacja Happy Kids, Komitet Ochrony Praw Dziecka oraz Fundacja UNAWEZA.  

Plug&Shop - energia solarna dla klientów. Auchan uruchamia pierwszą ekologiczną wiatę parkingową

Sieć Auchan uruchomiła pierwszą na polskim rynku detalicznym ekologiczną wiatę parkingową typu carport - zasilana energią  z modułów fotowoltaicznych o mocy ponad 200 MWh rocznie, z miejscami dla około 100 samochodów i ładowarkami o mocy 44 do 330 kWh. Będą z niej mogli korzystać klienci hipermarketu Auchan w Rumi i nie tylko.   

Z ich wykorzystaniem czystą energią będzie mogło równocześnie ładować 6 samochodów elektrycznych (AC i DC). Dostępne są cztery porty szybkiego ładowania i dwa porty wolnego ładowania. Pozostałe zadaszone miejsca są parkingiem dla wszystkich użytkowników.

Klienci mają możliwość korzystać z trzech metod płacenia: poprzez aplikację Elocity, kartą RFID lub na terminalu płatniczym. 

Klienci będą mogli wykorzystywać energię elektryczną produkowaną na panelach carportu lub (w razie niepogody i w nocy) energię z sieci. Część energii niewykorzystana na ładowanie aut zasili sklep oraz galerię.

Projekt w ramach energetycznej zielonej transformacji Auchan realizowany jest z firmą Galposter.  

Razem możemy więcej! Auchan Polska na rzecz osób poszkodowanych przez powódź

Auchan Polska kontynuuje działania pomocowe na rzecz ofiar powodzi w południowo-zachodniej Polsce. Sieć przekazała 61 palet pomocy, w tym 68 pralek, sprzęt RTV/AGD, tekstylia, zabawki i wiele innych  artykułów pierwszej potrzeby o łącznej wartości 237 tys. PLN. 

 

Dla zapewnienia skuteczności podejmowanych działań akcja realizowana jest we współpracy z organizacjami działającymi na rzecz potrzebujących – Polskim Czerwonym Krzyżem i Caritas Polska.  We wrześniu ub. roku Auchan dostarczyło powodzianom najbardziej potrzebne produkty, w tym wodę pitną o wartości pół miliona PLN. 

W obliczu tragicznych skutków powodzi, które dotknęły wiele rodzin, kontynuujemy działania pomocowe. W pierwszych tygodniach po kataklizmie wsparcie dla poszkodowanych  obejmowało przede wszystkim zapewnienie artykułów pierwszej potrzeby.  Obecnie wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem oraz Caritas Polska przekazujemy sprzęt, który pozwoli powodzianom odbudować życie po katastrofie. Uważamy, że każdy gest wsparcia ma ogromne znaczenie, a razem możemy więcej. Wierzymy, że przekazane przez nas wyposażenie ułatwi codzienne życie osób, które w wyniku żywiołu straciły dorobek życia. Nasze działania to wyraz solidarności i zaangażowania w pomoc tym, którzy najbardziej jej potrzebują powiedziała Hanna Bernatowicz Dyrektor Komunikacji Auchan Polska.

Pakiet pomocy przekazany do PCK i Caritas Polska objął: 

  • 68 pralek
    • drobne AGD – żelazka, odkurzacze
    • wyposażenie kuchenne – garnki, sztućce, filiżanki, akcesoria
    • sprzęt AGD – piekarniki, mikrofalówki, roboty kuchenne, miksery, czajniki
    • sprzęt RTV – głośniki, radia, drukarki, telewizory
    • akcesoria kuchenne i łazienkowe
    • artykuły tekstylne  
    • zabawki
  • grzejniki
  • artykuły do sprzątania

Pączki w Auchan na tłusty czwartek

Tłusty czwartek to najsłodszy dzień w roku, kiedy na polskich stołach niepodzielnie rządzą pączki. To dzień pełen radości, smaków i beztroskiego delektowania się ulubionymi słodkościami. Według tradycji, zjedzenie choć jednego przynosi szczęście i pomyślność na cały.  Z tej okazji, jak co roku, sieć Auchan  przygotowała bogatą ofertę karnawałowych przysmaków, by uczynić ten dzień jeszcze bardziej wyjątkowym. Auchan oferuje  największy wśród sieci detalicznych wybór smaków i rodzajów pączków oraz  donutów – tłusty czwartek będzie prawdziwą ucztą dla podniebienia!

 

27 lutego br. w tłusty czwartek klienci sklepów Auchan będą mogli wybrać pączki i donuty w 50 smakach. Poza tradycyjnymi pączkami z marmoladą, pączkami z nadzieniem różanym czy adwokatem  klienci będą mogli kupić niezwykle popularne pączki z nadzieniem pistacjowym oraz inne warianty takie jak słony karmel, czekolada, malina, wiśnia, śliwka i kokos  a w wybranych sklepach nietuzinkowe smaki takie jak rabarbar, porzeczka, jagoda. Nowością w tegorocznej ofercie są pączki z nadzieniem mascarpone z maliną lub porzeczką, rokitnik z morelą oraz hit ostatnich tygodni - nadzienie  o smaku czekolady dubajskiej.

Dla dzieci (i nie tylko) sieć oferuje pączki smerfowe i balonowe -  z różową lub niebieską dekoracją a dla zwolenników pączków o nietypowych kształtach – paluchy z czterema rodzajami nadzienia. Miłośników mniejszych form znajdą w sklepach Auchan mini pączusie ze śmietaną, nadzieniem porzeczkowym, toffi i pistacjowe  oraz całkiem malutkie pączki na maślance  lub pączki serowe. Klienci, którzy nie lubią nadzienia w pączkach znajdą w ofercie Auchan oponki  w pudrze, świderki, pączki wiedeńskie w pudrze lub lukrze oraz pączki bez nadzienia. Dietetyczną nowością jest pączek bez cukru.

Pączki według receptur własnych Auchan są smażone w 28 hipermarketach i dostarczane do pobliskich sklepów sieci. Auchan oferuje również pączki od ogólnopolskich dostawców i rodzinnych lokalnych cukierni.  

Gama przysmaków na świętowanie tłustego czwartku zawiera także klasyczne faworki oraz szeroki wybór donutów - od znanych i lubianych nadzieniach: kakaowym, truskawkowym, owoce leśne czy toffi - po zaskakujące smaki jak sernik z mango lub maliną.  Dla klientów poszukujących znanych markowych inspiracji  sieć oferuje brandowe donuty Milka, Daim, Oreo, Wedel oraz tegoroczna nowość - smak ciasteczkowy (Biscoff). 

Dla wolenników diety wegańskiej firma Auchan przygotowała trzy rodzaje pączków wegańskich  (wieloowocowy, truskawka, malina), trzy rodzaje donutów - z cukrem, w ciemnej czekoladzie oraz w różowej polewie. Są to produkty bez dodatku jaj oraz produkowane z użyciem wyłącznie roślinnych tłuszczów.

Obecnie mamy w promocji pączki za 0.18 zł przy zakupie 12 sztuk. 

zobacz więcej