Sklep Auchan w Dąbrowie Górniczej otwarty po remoncie

Nowoczesna przestrzeń, większy komfort zakupów i promocje na otwarcie. 16 października br.  po zakończonym remoncie otwarty zostanie ponownie sklep sieci Auchan w Dąbrowie Górniczej. Zmodernizowana przestrzeń sprzedażowa, nowy układ regałów i odświeżona strefa kas zapewnią klientom jeszcze większy komfort zakupów. Z okazji otwarcia sieć przygotowała dla kupujących wyjątkowe promocje oraz ekologiczne nowości.

Nowe oblicze sklepu w Dąbrowie Górniczej to połączenie nowoczesnych rozwiązań, komfortu i troski o środowisko. Zmiany wprowadzone w sklepie będą widoczne już od pierwszego kroku. Odnowiona została część przemysłowa i spożywcza, a cała powierzchnia zyskała nową aranżację i świeże kolory. Nowa strefa kas obejmuje obecnie zarówno kasy z obsługą, jak i nowoczesne kasy samoobsługowe, dzięki czemu każdy klient będzie mógł wybrać preferowaną formę płatności. Punkt Obsługi Klienta przeniesiono w bardziej dostępne miejsce, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby kupujących.

Dzięki lepszemu zagospodarowaniu przestrzeni i nowemu układowi regałów zakupy staną się bardziej intuicyjne, a produkty będą rozmieszczone w sposób ułatwiający szybkie odnalezienie potrzebnych artykułów.

Chcemy, by nasi klienci czuli się w sklepie swobodnie i wygodnie. Remont pozwolił nam wprowadzić rozwiązania, które odpowiadają na oczekiwania współczesnych konsumentów – stawiamy na wygodę, nowoczesność i odpowiedzialne podejście do zakupów – mówi Hanna Bernatowicz, dyrektor komunikacji Auchan Polska.

Z okazji ponownego otwarcia sklepu Auchan przygotowano dla klientów specjalną promocję – w dniach 16–22 października 2025 roku przy zakupach za minimum 200 zł będzie można otrzymać 50 zł do skarbonki Auchan, do wykorzystania przy kolejnych zakupach. 

Po otwarciu sklepu uruchomiony zostanie także recyklomat, dzięki któremu mieszkańcy będą mogli oddawać zużyte opakowania i wspierać działania proekologiczne sieci.

Auchan zaprasza mieszkańców regionu na zakupy i wspólne świętowanie otwarcia po remoncie 16 października br. o godz. 8.30. 

Nowe życie dla boiska – sport i integracja w sercu Lublina ze wsparciem Fundacji Auchan

Od 13 września br. co najmniej 2600 beneficjentów – podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Lublinie i członków społeczności lokalnych – korzystać będzie
z gruntownie odnowionego boiska do koszykówki. Inwestycja współfinansowana przez Fundację Auchan, została zrealizowana w ramach projektu „Nowoczesne i bezpieczne boisko – aktywność, ekologia, zdrowie” Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. 

Projekt zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji  międzynarodowego konkursu grantowego Fundacji Auchan, od lat wspierającej działania o silnym wpływie społecznym, które promują zdrowy styl życia, wspierają tworzenie więzi społecznych i walkę
z niedożywieniem. 

Fundacja Auchan inwestuje w projekty, które realnie wpływają na zdrowie i dobrostan społeczności lokalnych. Cieszymy się, że dzięki współpracy z SOS Wioskami Dziecięcymi udało się stworzyć miejsce, które sprzyja aktywności fizycznej, buduje relacje i integruje lokalną społeczność – podkreśla Magdalena Bobko, dyrektorka CSR Auchan Polska.

Zrealizowany projekt to prawdziwa inwestycja w zdrowie i dobrą energię lokalnej społeczności – nowoczesne, bezpieczne boisko zachęci podopiecznych Stowarzyszenia: dzieci i młodzież oraz całe rodziny do ruchu, wspólnej zabawy oraz aktywnego spędzania czasu, łącząc pokolenia i ożywiając lokalną przestrzeń. 

- Otwarcie boiska to wspaniałe wydarzenie dla podopiecznych naszego Programu oraz lokalnej społeczności. Dzieci z niecierpliwością czekały na ten moment! Planują już aktywności i cieszą się na myśl o wspólnej zabawie na nowym boisku – komentuje Wojciech Kowaluk, koordynator Programu Umacniania Rodziny „SOS Rodzinie” w Lublinie.


Powołana w 2021 r. Fundacja Auchan koncentruje swoje działania na wspieraniu projektów
o wysokim wpływie społecznym, które wspierają budowanie więzi między organizacjami, pracownikami sieci Auchan i otoczeniem społecznym jej sklepów. W tegorocznej edycji programu grantowego Fundacji Auchan łączna wartość wsparcia dla inicjatyw poprawiających jakość życia wynosi 87 tys. euro.

Laur Konsumenta 2025 dla marki Auchan w kategorii Najwyższa Jakość Produktów Marek Własnych

Produkty marek własnych Auchan docenione przez konsumentów w plebiscycie. Auchan Polska zostało uhonorowane Złotym Laurem Konsumenta 2025 w kategorii Najwyższa Jakość Produktów Marek Własnych. Godło zostało przyznane na podstawie ogólnopolskiego plebiscytu, w którym głos oddali sami konsumenci.

Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania certyfikatu Złoty Laur Konsumenta 2025 dla marki Auchan w kategorii Najwyższa Jakość Produktów Marek Własnych. To dla nas najlepsze potwierdzenie, że nasze wysiłki przynoszą realne efekty. W Auchan stale rozbudowujemy asortyment marek własnych, po które konsumenci coraz częściej sięgają nie tylko ze względu na cenę, ale przede wszystkim mają zaufanie do jakości, doceniają też szerokość oferty. Przyznane wyróżnienie pokazuje, że to właśnie klienci są najlepszymi ambasadorami naszych marekpodkreśla Aleksandra Sianecka, dyrektorka Marketingu Auchan Polska.

Laur Konsumenta to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych certyfikatów konsumenckich w Polsce, przyznawany od 21 lat. O zwycięzcach decydują opinie i wybory klientów – to oni wskazują marki i produkty, które cieszą się największym zaufaniem i popularnością. 

Marki własne Auchan to przede wszystkim wysoka jakość, dobry skład, pochodzenie oraz korzystna cena produktu. Zapewniają klientom kompleksową gamę produktów dopasowanych do różnorodnych smaków, potrzeb i oczekiwań. Są to: 

  • Kciuk  – produkty o  wysokiej jakość w połączeniu z niską ceną
  • Czerwony Ptak – produkty, które zaspokajają indywidualne potrzeby i gusta. Znajdują się tu produkty BIO, ECO, bez laktozy czy glutenu.
  • Auchan Collection – marka dla klientów szukających wyrafinowanych smaków i przepisów.
  • Pewni Dobrego – marka stworzona w ramach Odpowiedzialnego Partnerstwa Współpracy. Są to polskie produkty, pochodzące od lokalnych, polskich producentów i hodowców. 

Wysokie uznanie i stale rosnący poziom satysfakcji potwierdzają także badania, które regularnie prowadzone są wśród klientów przez Auchan. Wyniki badania za pierwsze półrocze 2025 r. pokazują, że klienci cenią sobie zarówno jakość, jak i wyjątkowo szeroki wybór oferowanych przez sieć produktów, w tym produktów marek własnych – tradycyjnie już przyznając najwyższe noty w tej kategorii. 

Organizatorem plebiscytu Laur Konsumenta jest wydawca dodatków promocyjnych Rzecz o Biznesie, Strony Biznesu plus oraz Strony Rynku ukazujących się w ogólnopolskich dziennikach.

Projekt „Dobro w plecaku” dla dzieci z domów dziecka

W Auchan rusza zbiórka mikro-datków na rzecz Omenaa Foundation i akcji „Dobro w plecaku”. Od 21 sierpnia br. klienci sieci Auchan w całej Polsce mogą wesprzeć finansowo projekt „Dobro w plecaku”. Zbiórka prowadzona jest na rzecz Omenaa Foundation i ma na celu zebranie środków finansowych na szkolne wyprawki i inne potrzeby dzieci z domów dziecka objętych wsparciem Omenaa Foundation. Wpłat dokonywać można poprzez aplikację Donateo, wdrożoną do sieci terminali hipermarketów Auchan. Akcja potrwa do 30 września 2025 r.

Podczas zakupów w hipermarketach Auchan klienci mają możliwość przekazania darowizny poprzez aplikację Donateo. Wystarczy, że przy finalizacji transakcji bezgotówkowej zdecydują się na wsparcie – wówczas do rachunku doliczana jest kwota do 2 zł, która trafia bezpośrednio na konto Omenaa Foundation. Klient otrzymuje niefiskalne potwierdzenie operacji, a darowizna jest odzwierciedlona również na jego koncie bankowym.

W Auchan od lat realizujemy działania na rzecz najbardziej potrzebujących. Tym razem pragniemy wesprzeć dzieci wychowujące się w domach dziecka – pozbawione tego co dla wielu z nas jest oczywistością – wsparcia bliskich, poczucia bezpieczeństwa i możliwości pełnego rozwoju.  Wyprawka szkolna to znacznie więcej niż zeszyty i kredki – to symbol równego startu, poczucia godności i nadziei na lepszą przyszłość. Współpraca z Omenaa Foundation jest dla nas bardzo ważna – pozwala nam realnie zmieniać codzienność dzieci z domów dziecka i budować przyszłość opartą na edukacji, szacunku i trosce – Magdalena Bobko, dyrektorka CSR Auchan Retail Polska.

Omenaa Foundation od lat angażuje się w systemowe wsparcie placówek opiekuńczo-wychowawczych w Polsce. Fundacja nie tylko finansuje wyprawki i zajęcia edukacyjne, ale też wspiera rozwój emocjonalny, psychologiczny i zawodowy dzieci, które zbyt wcześnie musiały stać się samodzielne.

To już kolejna akcja charytatywna przeprowadzana w hipermarketach Auchan we współpracy z Donateo. Wcześniej beneficjentem zbiórek była Polska Federacja Banków Żywności, Fundacja Happy Kids, Komitet Ochrony Praw Dziecka, czy Fundacja UNAWEZA.

Akcji „Dobro w plecaku” towarzyszy komunikacja w SM Omenaa Foundation obejmująca m.in.  spot z udziałem Cezarego Pazury. Spot można obejrzeć TU

Do udziału w zbiórce przez cały czas jej trwania w hipermarketach Auchan będzie zachęcał również dżingiel z głosem Cezarego Pazury.

Warto podkreślić, że udział Cezarego Pazury w akcji „Dobro w plecaku” ma charakter całkowicie pro bono – aktor dołączył do niej wyłącznie z potrzeby serca i chęci wsparcia dzieci z domów dziecka.

Auchan uruchamia pierwszy mobilny sklep nowego konceptu Auchan Summer

W pełni wakacyjnego sezonu sieć otwiera pilotażowy sklep typu pop-up nad polskim morzem. Sieć Auchan uruchomiła pierwszy, pilotażowy sklep swojego najnowszego, mobilnego formatu Auchan Summer. Nowy, kompaktowy punkt handlowy, zlokalizowany na parkingu Centrum Handlowego Port Rumia, oferuje klientom blisko 500 produktów, w tym najchętniej kupowanych latem przekąsek, gotowych dań, napojów i lodów. To pierwsza taka realizacja, której celem jest zwiększenie dostępności oferty sieci dla jej klientów także w okresie ich wakacyjnego wypoczynku – w popularnych lokalizacjach turystycznych czy podczas wydarzeń plenerowych. 

Wraz z otwarciem nowego sklepu portfolio konceptów sprzedażowych Auchan w Polsce poszerza się aż do 7. różnorodnych formatów sklepów stacjonarnych. W połączeniu z dostępnością zintegrowanej, innowacyjnej platformy e-commerce sieci, daje to klientom Auchan szczególnie szeroki wybór – nie tylko pod względem oferowanych produktów, ale też sposobu, w jaki mogą robić zakupy, zależnie od ich zmieniających się potrzeb i upodobań.  

Auchan jest siecią wielokanałową, łączącą różne ścieżki zakupowe i doświadczenia klientów. Konsekwentnie rozwijamy nowe formaty, aby być jeszcze bliżej konsumentów i zapewniać im różnorodne możliwości robienia zakupów. Sklep mobilny Auchan Summer to nowa jakość w naszej ofercie – elastyczny, kompaktowy i pełen funkcjonalnych rozwiązań. To kolejny krok w kierunku dostępności naszej marki wszędzie tam, gdzie są nasi klienci – czy to na plaży, promenadzie, czy podczas wydarzeń plenerowych. Wierzymy, że bogaty asortyment i atrakcyjne ceny spotkają się z uznaniem naszych klientówmówi Hanna Bernatowicz, dyrektor komunikacji Auchan Retail Polska.

Celem prowadzonego pilotażu jest sprawdzenie rozwiązań technicznych, organizacyjnych i logistycznych związanych z funkcjonowaniem sklepu w formule mobilnej, podobnie jak dopracowanie możliwie jak najlepszej oferty produktowej sklepu, z uwzględnieniem jego charakteru. Konstrukcja modułowa nowego konceptu sprawia, że w prosty sposób można zwiększać powierzchnię sprzedażową sklepu, a także przenosić go w inne miejsce – w zależności od sezonu i zapotrzebowania. Dzięki tej mobilności sklepy Auchan typu pop-up będą mogły pojawiać się wszędzie tam, gdzie klienci potrzebują szybkich i wygodnych zakupów. 

Auchan Summer w Rumii to kompaktowy sklep o powierzchni 22 m², w którym zakupy można robić od poniedziałku do soboty  w godzinach 9.00-20.00. Oferta sklepu obejmuje blisko 500 artykułów, w tym szeroki wybór najchętniej kupowanych w wakacyjne dni artykułów, takich jak: słodkie i wytrawne przekąski, ciastka, lody, napoje, warzywa i owoce, a także wędliny, wyroby garmażeryjne, nabiał. Część asortymentu stanowią produkty marek własnych Auchan. Dla klientów dostępna jest także oferta typu “bistro”,  z gorącymi napojami, panini, hot dogami, zapiekankami, czy daniami do szybkiego podgrzania. 

Odlotowe ceny na start szkoły z Auchan. Najtańsza wyprawka szkolna z troską o najmłodszych

Kampania „Powrót do szkoły”, w tym roku pod hasłem Odlotowe ceny na start szkoły, to doroczna akcja handlowa Auchan Polska skierowana do uczniów i ich rodziców. Jak co roku, oferta szkolna Auchan łączy niskie ceny z szerokim asortymentem i zaangażowaniem społecznym – wspierając rodziny w okresie zwiększonych wydatków związanych z  rozpoczęciem roku szkolnego. Sieć proponuje najtańszą wyprawkę szkolną na rynku za 6,89 zł, a także organizuje akcje promocyjne i edukacyjne.  

Klienci kompletując szkolną wyprawkę, znajdą w sklepach Auchan bogatą ofertę obejmującą aż 3 000 artykułów w atrakcyjnych cenach. Asortyment został starannie dostosowany do potrzeb dzieci na każdym etapie edukacji – od przedszkolaków po młodzież szkolną. Są to m.in. plecaki, zeszyty, piórniki, temperówki, a także tekstylia szkolne i odzież dziecięcą w niskich cenach. Najtańszą wyprawkę szkolną, składającą się z 15 podstawowych produktów, można skompletować już za 6,89 zł. 

W ofercie dostępne są także artykuły dla osób leworęcznych – objęte specjalnym rabatem 50% w aplikacji mobilnej Auchan dla posiadaczy karty Skarbonka. Dodatkowe zniżki i zwroty procentowe za zakupy plecaków oraz przyborów szkolnych czekają na lojalnych klientów korzystających z programu Skarbonka.

Przełom sierpnia i września to tradycyjnie czas przygotowań do nowego roku szkolnego i jednocześnie duże wyzwanie finansowe dla wielu rodzin. Mając to na uwadze, jak co roku, oferujemy w Auchan szeroki wybór artykułów szkolnych. Dokładamy wszelkich starań, aby nasza oferta była nie tylko przystępna cenowo, ale również funkcjonalna, estetyczna i kompleksowa – tak, by rodzice mogli przygotować dzieci do szkoły w jednym miejscu, bez obciążenia domowego budżetu. Pamiętamy, że przygotowanie do szkoły to nie tylko zakup wyprawki czy nowych ubrań, choć są one niezbędne. To także moment, w którym warto zadbać o bezpieczeństwo i dobre nawyki naszych dzieci. Dlatego w naszych sklepach regularnie organizowane są inicjatywy edukacyjne, w tym akcje poświęcone zasadom bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz promujące zdrowe odżywianie. Pamiętamy też o dzieciach z domów dziecka i rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji. Jesteśmy dumni, że w te działania aktywnie włączają się nasi pracownicy w ramach wolontariatu pracowniczego – mówi Hanna Bernatowicz, dyrektor komunikacji Auchan Polska.

Edukacja i bezpieczeństwo – Auchan wspiera najmłodszych

W ostatni wakacyjny weekend (30-31 sierpnia) w wybranych sklepach Auchan odbędą się wydarzenia edukacyjne z cyklu „Bezpieczny powrót do szkoły”. Wspólnie z Policją, Strażą Pożarną i służbami medycznymi, organizowane będą pokazy ratownictwa, warsztaty oraz zabawy edukacyjne. Dzieci poznają zasady bezpiecznego poruszania się w drodze do szkoły, będą mogły oznakować rowery oraz obejrzeć sprzęt policyjny i ratowniczy. 

W dniach 23-24 sierpnia w wybranych lokalizacjach zaplanowano również akcję „Zdrowe śniadanie do szkoły”. Na klientów czekać będą porady dietetyczne i praktyczne inspiracje – m.in. „Drugie śniadanie sprzyja nauce”, „Kanapki dla niejadków” oraz „Pożywne lunch boxy”. 

Auchan pomaga – zbiórki dla dzieci w potrzebie

Podczas całej kampanii prowadzona jest akcja „Dorzucasz, pomagasz” – wielka zbiórka artykułów szkolnych realizowana we współpracy z lokalnymi fundacjami i stowarzyszeniami. Wszystkie zebrane przybory trafią do najbardziej potrzebujących dzieci. W akcję zaangażowani są również wolontariusze Auchan w ramach wolontariatu pracowniczego. 

Akcji handlowej Odlotowe ceny na start szkoły towarzyszy kampania reklamowa 360° pod tym samym hasłem. Obejmuje ona telewizję (spoty 30 i 15”), Internet wraz z komunikacją SM oraz punkty sprzedaży. Spoty będą prezentowane od 14 sierpnia do 10 września br.

zobacz więcej