Auchan – świąteczna oferta. Smaczne Święta z ponad 230 produktami marki Pewni Dobrego

W okresie przedświątecznym Auchan Retail Polska oferuje klientom wysokiej jakości produkty marki własnej PEWNI DOBREGO, które pozwolą na przygotowanie doskonałych dań wigilijnych i świątecznych. 

W ofercie świątecznej znajduje się przede wszystkim bogaty wybór ryb: karp pochodzący z czystych ekologicznie terenów i hodowany w 3-letnim cyklu bez antybiotyków oraz łosoś jurajski i pstrąg - hodowane w Polsce w wodzie geotermalnej, karmione bez GMO i białka zwierząt lądowych. Oprócz ryb, których nie może zabraknąć na wigilijnym stole, klienci znajdą także kurczaka „z grzędy” pochodzącego  z wolnego wybiegu, czy kaczkę ze ściółki, które są hodowane bez antybiotyków, karmione paszą składającą się przynajmniej w ⅔ ze zbóż, bez GMO. Na uwagę zasługują również ekologiczne opakowania produktów - zgodnie z dążeniem sieci wszystkie opakowania marki PEWNI DOBREGO już nadają się do recyklingu.

Okres świąteczny i przygotowania do Nowego Roku to wyjątkowy czas, a wspólne momenty przy rodzinnym stole uświetniają tradycyjne dania. Kupując produkty marki PEWNI DOBREGO, która została dodatkowo rozbudowana o sezonowe produkty świąteczne, takie jak np. karp, czy śledź Pewni Dobrego, klienci mają pewność, najwyższej jakości i smaku. Gwarantem są sprawdzeni lokalni dostawcy, proces produkcji oparty na ściśle określonych specyfikacjach, według tradycyjnych lub innowacyjnych metod, a czasami wręcz unikatowych na polskim i europejskim rynku. Warto również dodać, że produkty PEWNI DOBREGO są wytwarzane z poszanowaniem środowiska i dobrostanu zwierząt. Jesteśmy przekonani, że klienci docenią różnorodność świątecznej  oferty oraz  niezwykłe walory produktów dostępnych tylko w naszej sieci – mówi Radosław Dac, Dyrektor Produktów w Auchan Retail Polska.

W sklepach Auchan klienci mogą kupić karpia całego lub patroszonego, filet lub płat ze skórą, filet bez skóry, plastry, dzwonka lub tuszki, jak również filety z łososia jurajskiego. W świątecznej ofercie dostępne są również makrela wędzona i śledzie a la matias, a także specjalne, mrożone produkty - takie jak żurawina bez siarki, oraz grzyby: kurki blanszowane i borowiki pokrojone w kostkę.

Podczas zakupów przedświątecznych w gamie PEWNI DOBREGO warto zwrócić także uwagę na wieprzowinę rasy puławskiej, jaja BIO, nabiał (jogurty, śmietany, białe sery).

W ofercie sieci znajduje się ponad prawie 230 produktów PEWNI DOBREGO, dostępnych w sklepach stacjonarnych jak i online. Sieć współpracuje z 75 Partnerami Lokalnymi. Produkty cieszą się ogromną popularnością wśród Klientów, co widać po dwucyfrowych progresjach sprzedaży. Sieć planuje dalszy rozwój tego asortymentu.

Choinki charytatywne Auchan. Pomóżmy wspólnie spełnić dziecięce marzenia

Już po raz kolejny w okresie przedświątecznym Auchan angażuje się w działania na rzecz potrzebujących dzieci i młodzieży. W sklepach sieci pojawiają się „charytatywne choinki”, na których dzieci znajdujące się pod opieką lokalnych organizacji mogą zawieszać na kartkach swoje życzenia, informacje o tym czego pragną, co chciałyby dostać w prezencie. Te dziecięce marzenia mogą spełnić Klienci i pracownicy sklepów kupując wybrany prezent. 

 

Jak co roku akcja prowadzona jest we współpracy z fundacjami lub stowarzyszeniami działającymi na rzecz dzieci, w najbliższym otoczeniu sklepu. Auchan gorąco zachęca do wzięcia udziału w spełnianiu marzeń – wystarczy zerwać z choinki bombkę, kupić prezent i zostawić go w Punkcie Obsługi Klienta. Do prezentu należy dołączyć bombkę z imieniem dziecka. Sklep Auchan zajmie się transportem prezentów jeszcze przed świętami, tak aby każdemu dziecku spełnić marzenie. 

W tym roku choinki charytatywne znajdują się w 56 sklepach Auchan. Bombki na nich wywiesiło  ponad 1560 dzieci. Zapraszamy Klientów do spełniania dziecięcych marzeń.

„Choinki charytatywne” to kolejna akcja charytatywna w okresie przedświątecznym podjęta przez Auchan na rzecz dzieci i młodzieży. Przypominamy, że do 24 grudnia br. klienci sklepów Auchan mogą kupić pluszowego Bobra Julka. Całkowity dochód ze sprzedaży każdej maskotki przekazany zostanie na wsparcie telefonu zaufania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę - numer telefonu: 116 111. 

Auchan rozwija sieć sklepów franczyzowych. Dwa sklepy Moje Auchan w Ostrowie Wielkopolskim i w Sobótce

Auchan Retail Polska kontynuuje rozwój sieci sklepów franczyzowych. W sobotę 4  grudnia 2021 r. sieć otworzyła dwa sklepy pod szyldem Moje Auchan – w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Żwirki 15 oraz w położonej nieopodal Sobótce. Obydwa wyróżnia nowy, mniejszy format sklepów osiedlowych – około 200 m2 powierzchni handlowej. Oferta produktowa zbudowana została w oparciu o lokalne potrzeby i oczekiwania – klienci znajdą tu ponad 4000 artykułów spożywczych, środków czystości i kosmetyków oraz podstawowych artykułów przemysłowych. 

W sklepach Moje Auchan mieszkańcy Ostrowa Wielkopolskiego i Sobótki będą mogli w szybki i komfortowy sposób zrobić bieżące zakupy po konkurencyjnych cenach. Z badań przeprowadzonych przez Auchan na polskim rynku w maju tego roku wynika, że dla klientów sieci ważne są m.in. dostępność produktów wysokiej jakości (89%), duża i urozmaicona oferta produktów (87%), oraz niewielka odległość sklepu od domu (85%). Duża grupa respondentów zwraca również uwagę na dostępność kas samoobsługowych (80%).  

W ramach konkurencyjnej cenowo oferty w sklepach Moje Auchan dostępna będzie gama takich produktów jak: artykuły spożywcze świeże oraz trwałe, a także środki chemiczne, produkty BIO i wegańskie. Oferta produktowa zawierać będzie ponad 800 produktów marek własnych Auchan, w tym gamę produktów Pewni Dobrego. W każdym z nowo otwartych sklepów klienci będą mieli do dyspozycji dwie kasy - jedna główną i jedną  samoobsługową.

Klienci chętnie robią zakupy blisko domu, bo oszczędzają czas, redukują dojazdy i ułatwiają sobie organizację dnia. Auchan chce być bliżej klientów, stąd nasze inwestycje w rozwój formatu sklepów osiedlowych. Dzisiaj otwarte sklepy w Ostrowie Wielkopolskim oraz w Sobótce to najmniejsze nasze sklepy tego formatu. Wychodzimy również naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych klientów. Ofertę produktową sklepów Moje Auchan dostosowujemy do potrzeb lokalnych społeczności. Jesteśmy przekonani, że klienci docenią szeroki wybór potrzebnych im produktów w niskich cenach – mówi David Lovera, dyrektor ds. franczyzy w Auchan Retail Polska. Widzimy również duże zapotrzebowanie na tego typu partnerstwo ze strony franczyzobiorców, co zauważyliśmy podczas naszego udziału w ostatnich targach franczyzy – dodaje D. Lovera.

Partnerem franczyzowym jest firma Mirfex Sp.j.

Auchan Retail Polska posiada obecnie 12 sklepów franczyzowych, do 2025 r. plany firmy zakładają posiadanie 300 sklepów tego typu

Auchan z tytułem Pracodawca Godny Zaufania za program wolontariatu pracowniczego Dni Otwartości

Auchan Retail Polska otrzymało tytuł „Pracodawca Godny Zaufania” w kategorii Wolontariat, w tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez Krajową Izbę Gospodarczą i Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. Wyróżnienie zostało przyznane za wdrożony w 2018 roku program wolontariatu pracowniczego Dni Otwartości.  W tym roku nagrodzone zostały firmy i instytucje, które w zakresie polityki pracowniczej sięgają po ciekawe i skuteczne rozwiązania, uwzględniając rozwój zawodowy pracowników i ochronę ich praw.

Jestem dumny z tego wyróżnienia i dedykuję je przede wszystkim naszym współpracownikom -wolontariuszom. To oni, z entuzjazmem i zaangażowaniem,  włączają się w działania budujące więzi społeczne i wspierające lokalne społeczności. Popularność i naturalne zaangażowanie w wolontariat pracowniczy, to nadawanie sensu naszej pracy. Wsparcie dla lokalnej społeczności pozwala realizować się naszym pracownikom na wielu polach. W imieniu naszych pracowników i swoim bardzo dziękuję za to wyróżnienie. - mówi Arkadiusz Mika, dyrektor Zasobów Ludzkich w Auchan Retail Polska. 

Celem programu wolontariatu pracowniczego Dni Otwartości jest inspirowanie, wspieranie i rozwijanie przez Auchan jako pracodawcę zaangażowania pracowników na rzecz społeczeństwa. Pomoc ukierunkowana jest na projekty związane z walką z niedożywieniem i ubóstwem, tworzeniem więzi społecznych, przeciwdziałaniem wykluczeniu, promowaniem zdrowego żywienia, aktywności fizycznej, organizacją zbiórek na rzecz potrzebujących i akcji rejestracji potencjalnych dawców szpiku spośród Klientów Auchan na rzecz Fundacji DKMS.

Każdy współpracownik Auchan może jeden dzień w roku, w ramach swojego czasu pracy, przeznaczyć na realizację wybranych przez siebie działań społecznych. Pracownicy uczestniczą w zajęciach pozalekcyjnych w świetlicach środowiskowych, pomagają w remontach sal rekreacyjnych, ogródków edukacyjnych, sal sensorycznych. Uczestniczą w zbiórkach żywności, pomagają Bankom Żywności, dają wsparcie dla PCK, troszczą się o  osoby ze spektrum autyzmu, Przed pandemią pracownicy wolontariusze byli bardzo zaangażowani w rejestrację potencjalnych dawców szpiku z Fundacja DKMS i wierzymy, że po pandemii powrócimy do tej akcji w naszych sklepach.

Na koniec listopada 2021 r. w Dniach Otwartości wzięło udział 179 współpracowników, co przełożyło się na 405 godzin pracy wolontariuszy. 

Uroczysta Gala z wręczeniem nagród odbyła się 30 listopada br. w siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej w Warszawie.

Usługi kurierskie DPD Polska w sklepach sieci Auchan

Auchan Retail Polska, firma kurierska DPD Polska i operator technologiczny Pointpack rozpoczęły współpracę w zakresie obsługi nadawania i odbierania przesyłek w sklepach Auchan.

Rozwój usługi kurierskiej DPD Polska w sklepach sieci Auchan to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów, którzy dzięki temu otrzymują możliwość decydowania gdzie i kiedy odebrać lub nadać swoje przesyłki. Rozwiązanie to pozwoli na zwiększenie liczby klientów oraz wzrost sprzedaży, a konsumentom zapewni komfort i oszczędność czasu. Działania operacyjne i wdrożeniowe koordynuje spółka Pointpack S.A, partner technologiczny, odpowiedzialny za nawiązywanie współpracy z sieciami handlowymi i firmami kurierskimi.

Sieć sklepów Auchan zwiększa swoją konkurencyjność, poszerzając ofertę o nadawanie paczek obsługiwanych przez firmę DPD Polska. Szczegółowa lista sklepów, w których dostępna jest usługa kurierska, znajduje się na stronie www.auchan.pl

Wprowadzenie świadczeń kurierskich i pocztowych to uzupełnienie zestawu usług, jakie oferujemy klientom. Dokładamy wszelkich starań, aby zawsze odpowiadały one aktualnym potrzebom kupujących. Z badań przeprowadzonych przez Auchan na polskim rynku w maju tego roku wynika, że dla klientów sieci ważne są względy pragmatyczne takie, jak szeroka oferta produktów i usług dostępnych pod jednym dachem (87%) oraz niewielka odległość sklepu od domu (85%). Jesteśmy przekonani, że dzięki podjętej obecnie współpracy z firmą DPD – drugim w naszym portfolio dostawcą usług kurierskich – będziemy mogli jeszcze lepiej realizować oczekiwania klientów w tym zakresie – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki/Klienta/Data/Digital/SI. 

Popularność punktów nadawczo-odbiorczych nieustannie wzrasta. Klienci cenią sobie wygodę odbioru lub nadania przesyłki przy okazji robienia codziennych zakupów w ulubionym sklepie. Współpraca sieci Auchan, DPD Polska oraz Pointpack pozwoliła stworzyć zoptymalizowany ekosystem technologiczny, który wpływa na zmniejszenie zanieczyszczeń środowiska szczególnie w obszarze miejskim.

Naszym celem jest zapewnienie konsumentom różnych opcji doręczeń – od doręczeń kurierskich na adres odbiorcy lub do tzw. safe place, przez odbiory w punkcie lub automacie. Powiększamy sieć DPD Pickup, która obejmuje punkty partnerskie, automaty paczkowe DPD Pickup Station, DPD Pickup Oddziały Miejskie usprawniające doręczenia w centrach miast oraz punkty w sieciach handlowych jak Auchan. Tworzenie tego typu rozwiązań nie tylko pozwala usprawnić procesy logistyczne i dać konsumentom oczekiwaną elastyczność, ale jest zgodne z naszą strategią zrównoważonego rozwoju, która zakłada dążenie do pełnej neutralności doręczeń. Odpowiednie rozmieszczenie punktów nadań i odbiorów przekłada się na skrócenie tras pokonywanych przez kurierów, a w konsekwencji mniejszą emisję zanieczyszczeń komentuje Łukasz Zembowicz, członek zarządu i dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w DPD Polska. 

Działania wdrożeniowo-operacyjne, we współpracy z poszczególnymi podmiotami, koordynuje spółka Pointpack, która buduje rozwiązania IT, integruje sieci handlowe i firmy kurierskie, a także umożliwia kooperantom tworzenie dodatkowych usług, zwiększanie zysku oraz pozyskiwanie nowych klientów, umacniając pozycję ich marek na rynku. Spółka przekroczyła liczbę 47 mln obsługiwanych przesyłek w ponad 16.500 punktów w całej Polsce. 

Obserwujemy znaczną intensyfikację rynku w zakresie rozwoju punktów nadawczo-odbiorczych w różnych sektorach handlowo-usługowych. W zasadzie każdy punkt handlowo-usługowy ma mniejszą czy większą potrzebą obsługi przesyłek, dlatego Platforma Pointpack umożliwia integrację z wieloma dostarczycielami, zapewniając elastyczność i ułatwiając obsługę przesyłek. Warto także podkreślić, że rośnie poziom świadomości ekologicznej wśród konsumentów. Z naszych badań wynika, że na każde 1 mln obsługiwanych przesyłek możemy przyczynić się do redukcji 13 ton CO2 do otoczenia. Wysoki poziom satysfakcji klientów korzystających z możliwości nadawania i odbierania przesyłek jest mocną podstawą dla dalszego rozwijania kolejnych partnerstw w tym obszarze – mówi Paulina Żmijowska, Kierownik ds. Marketingu & PR Pointpack. 

 

Auchan w Światowy Dzień Osób z Niepełnosprawnością. Równe szanse dla wszystkich - inicjatywy na rzecz pracowników i klientów

Auchan Retail Polska z troską podejmuje liczne działania na rzecz osób z niepełnosprawnościami – zarówno klientów sieci jak i jej pracowników. Firma realizuje program „Równe szanse w zatrudnieniu” i zachęca sklepy do zatrudniania osób o różnym stopniu niepełnosprawności - dziś to już 529 pracowników sieci na różnych stanowiskach. W uznaniu skutecznej integracji osób z niepełnosprawnościami firma otrzymała tytuł  “Pracodawca z sercem”, przyznany przez agencję pośrednictwa pracy BPO Network.  

 

W Auchan od ponad 15 lat prowadzimy politykę zatrudniania osób z niepełnosprawnościami. Jako pierwszy, już w roku 2006 projekt ten wprowadził sklep Auchan we Wrocławiu, zatrudniając osoby niedosłyszące na stanowiskach kasowych. Wkrótce do tej  inicjatywy dołączyły sklepy w Warszawie w Wola Parku i na Modlińskiej. Począwszy od 2008 roku nasza sieć stale współpracuje z przedsiębiorstwem ekonomii społecznej ABA Serwis, zatrudniając osoby o różnym stopniu niepełnosprawności w naszych sklepach. – mówi Arkadiusz Mika, dyrektor Zasobów Ludzkich Auchan Retail Polska. 

Jesteśmy dumni z otrzymanego wyróżnienia. Tytuł “Pracodawca z sercem” jest dla nas również zobowiązaniem na przyszłość, aby jeszcze większą wagę przywiązywać do różnorodności w naszym przedsiębiorstwie - mówi Dorota Patejko, dyrektora Komunikacji i CSR w Auchan Retail Polska. 

Inne działania, które zasługują na podkreślenie to pionierskie wprowadzenia tzw. Godzin ciszy z myślą o osobach ze spektrum autyzmu i nadwrażliwością sensoryczną. Auchan, jako pierwsza sieć w Polsce, uruchomiła tę inicjatywę, która polega na stworzeniu możliwości robienia zakupów w przyjaznym sensorycznie środowisku. Godziny ciszy obowiązują we wszystkich sklepach Auchan we wtorki, w godzinach 15:00-17:00. W tym czasie w sklepach przyciemnione zostają światła, wyłączone telewizory, muzyka i komunikaty z głośników. Dodatkowo do dyspozycji kupujących oddana jest specjalna, uprzywilejowana kasa.

Kolejnym krokiem wsparcia osób z niepełnosprawnościami jest zainicjowany w sklepie Auchan Częstochowa Poczesna w październiku br. pilotażowy projekt „Niebieski Wolontariusz – Asystent”, realizowany we współpracy z Zespołem Szkół Specjalnych nr 23 w Częstochowie. Jego celem jest pomoc w zakupach osobom zgłaszającym potrzebę wsparcia ze względu na swoje niepełnosprawności. Pomoc udzielana jest przez uczniów - wolontariuszy.  

Ważnym wyróżnikiem wszystkich sklepów Auchan jest stopień, w jakim dostosowane są one do potrzeb klientów z niepełnosprawnościami. 100% kas samoobsługowych (w szczególności kasy gotówkowe) zainstalowanych jest tak, aby Klient na wózku mógł dosięgnąć monitora kasy. Z kolei umieszczony nisko, praktycznie na wysokości kolan wrzut banknotów pozwala mu wygodnie zapłacić oraz otrzymać resztę. Takich kas samoobsługowych zainstalowanych mamy łącznie ponad 230 w prawie każdym sklepie Auchan. 

zobacz więcej