Auchan obchodzi Światowy Dzień Zwierząt

Wózki dla psów w kolejnych 9 sklepach sieci. Po entuzjastycznym przyjęciu przez klientów rozwiązania spółka Auchan zdecydowała się na udostępnienie wózków dla psów w kolejnych 9 sklepach należących do sieci. Od października br. wózki dla psów dostępne są trzynastu sklepach sieci w Polsce.  

W czerwcu br. Auchan Polska jako pierwsza sieć handlowa w Polsce udostępniła klientom w trzech hipermarketach w Poznaniu specjalne wózki do transportu czworonogów, dzięki którym psy, wygodnie i bezpiecznie przewożone mogą towarzyszyć swoim właścicielom podczas zakupów. 

Psy są bliskie naszej firmie i jej pracownikom. Kilka miesięcy temu wprowadziliśmy w kilku naszych sklepach wózki dla psów, a pomysłodawczynią tego projektu była p. Agata Sypniewska, kontroler zarządzania w hipermarkecie Auchan Komorniki w Poznaniu. Cieszymy się bardzo, że akcja spotkała się z tak dużym zainteresowaniem i dobrym przyjęciem, a dziś z okazji Światowego Dnia Zwierząt, z przyjemnością informujemy o kontynuacji pomysłu. Chcemy dalej ułatwiać życie naszym czworonożnym przyjaciołom i ich opiekunom, bo wierzymy, że szczęśliwe psy to szczęśliwi ludziemówi Hanna Bernatowicz, dyrektor komunikacji Auchan Polska.

Wózki dla psów są alternatywą pozwalającą na niezostawianie psa w samochodzie (co zwłaszcza latem jest niedopuszczalne) lub przed sklepem. Klient ma wolne ręce i może swobodnie dokonywać zakupów, nie musi stresować się pilnowaniem podopiecznego. Sieć stawia jednak pewien wymóg – pies musi chcieć wejść do wózka! Nie można go wpychać! Firma dba również o zachowanie higieny – po każdym psiaku wymieniane są specjalne podkłady na dywaniku znajdującym się wewnątrz wózka. 

Wózki z dopuszczalną maksymalną wagą pupila 25 kg dostępne są obecnie w następujących sklepach Auchan: Tychy, Gdańsk Szczęśliwa, Łódź Manufaktura, Bydgoszcz Fordon, Warszawa Saska, Warszawa Broniewskiego, Kraków Mackiewicza, Gdynia Redłowska, Wrocław Hubska oraz w trzech hipermarketach w Poznaniu, w których akcja rozpoczęła się w czerwcu br. Wkrótce wózki pojawią się również w Auchan Wola.

Pomagajmy pełną piersią zachęca Auchan Polska, dołączając do akcji Pink October

Auchan Polska już po raz kolejny w październiku dołącza do akcji Pink October i realizuje kampanię Pomagajmy pełną piersią na rzecz budowania świadomości raka piersi skierowaną do klientów i pracowników sieci. W ramach realizowanej akcji charytatywnej sprzedaż oznaczonych różową wstążką ubrań marki InExtenso Auchan wspierać będzie działania Fundacji Onkologicznej Alivia. 

Październik jest miesiącem świadomości raka piersi, 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi. W ramach międzynarodowej kampanii Pink October corocznie inicjowane są działania z symbolem różowej wstążki, których celem jest poszerzanie wiedzy na temat nowotworu piersi, zapobieganie chorobie oraz wsparcie pacjentek i ich bliskich. 

W Auchan jesteśmy przekonani, że zaangażowanie w kampanię Pink October to nie tylko wsparcie szczytnego celu, jakim jest podnoszenie świadomości na temat raka piersi, ale także realna pomoc kobietom, które codziennie zmagają się z tą chorobą. Przekazując środki Fundacji Onkologicznej Alivia działającej na rzecz chorych na raka piersi aktywnie przyczyniamy się do poprawy ich życia. Jak co roku zachęcamy również panie pracujące w Auchan do regularnych badań profilaktycznych, mających ogromne znaczenie, ponieważ wczesne wykrycie choroby zwiększa szanse na skuteczne leczenie. W firmie, gdzie kobiety stanowią większość, troska o zdrowie jest priorytetem, a Pink October to doskonała okazja, aby wspólnie zadbać o nasze pracownice i przyszłość. Zwracamy się również do naszych panów, by wspierali swoje partnerki w świadomej profilaktyce mówi Hanna Bernatowicz, dyrektor komunikacji Auchan Polska.

Współpraca z Auchan Polska to dla nas ważny krok w realizacji naszej misji. Środki przekazane przez Auchan pozwolą nam kontynuować działania na rzecz wsparcia pacjentek onkologicznych, ułatwiając im dostęp do nowoczesnych metod leczenia, specjalistycznych badań oraz niezbędnych terapii. To wsparcie to konkretna pomoc dla pacjentów onkologicznych – mówi Aleksander Pawłowski, dyrektor Fundacji Onkologicznej Alivia. 

Aby włączyć się w akcję Pink October wystarczy w październiku kupić w sklepach Auchan ubrania marki InExtenso z symbolem różowej wstążki. 15% ceny każdego sprzedanego produktu z tej kolekcji zostanie przeznaczone przez Auchan na wsparcie Fundacji Onkologicznej Alivia, której celem jest pomoc chorym na raka, zapewnienie równego dostępu do najlepszej opieki onkologicznej.

W ramach kampanii Pomagajmy pełną piersią sieć przypomina również swoim pracownikom o wadze profilaktyki i potrzebie otaczania siebie troską na co dzień. Firma zachęca wszystkie pracujące w Auchan panie do zatroszczenia się o swoje zdrowie i skorzystania z gwarantowanego przez firmę pakietu medycznego. 

 Kampania zachęcająca do wzięcia udziału w akcji Pomagajmy pełną piersią w prowadzona jest przez Auchan wielokanałowo – w sklepach i z wykorzystaniem mediów własnych: w ramach dedykowanej akcji strony www, w specjalnym newsletterze, na stronach drukowanych gazetek, w mediach społecznościowych i na stronie www oraz w aplikacji Auchan.

Auchan Polska i Intermarché inaugurują długoterminowy sojusz zakupowy i tworzą nowy podmiot

Zgoda UOKiK na koncentrację - Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w odpowiedzi na wniosek sieci handlowych Auchan Polska i Intermarché wydał zgodę na koncentrację i utworzenie długotrwałego sojuszu zakupowego. W następstwie tej decyzji obie firmy powołają do życia nowy podmiot, którego zadaniem od dnia zarejestrowania, będzie reprezentowanie obu sieci w rozmowach z kontrahentami. 

 

Wnioski do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodę na koncentrację Auchan Polska i Intermarché złożyły 24 maja br.  Partnerzy oczekują, że ich współpraca przełoży się na wzmocnienie relacji z dostawcami - dzięki poszerzeniu ich perspektyw biznesowych, a także zwiększeniu atrakcyjności cen oferowanych produktów w efekcie połączenia siły nabywczej obu marek. Ostatecznymi beneficjentami zawiązanego sojuszu będą polscy konsumenci, którzy zyskają dostęp do szerokiego asortymentu produktów w cenach pozwalających im na oszczędniejsze gospodarowanie domowymi budżetami. 

Intermarché i Auchan Polska będą równoprawnymi właścicielami nowo powstałego podmiotu prawnego, który jako centralna jednostka zakupowa reprezentować będzie obie sieci w rozmowach z kontrahentami. Spółka będzie posiadać swoją siedzibę w Warszawie, a w jej strukturze znajdą się przedstawiciele obu sieci. 

Zakres współpracy zakłada prowadzenie wspólnych negocjacji warunków zakupu produktów spożywczych i niespożywczych marek własnych, krajowych oraz międzynarodowych z wybranymi dostawcami dostarczającymi te artykuły bezpośrednio do każdej z sieci. Auchan oraz Intermarché nabywać będą także wspólnie towary oraz usługi na potrzeby prowadzenia własnej działalności.

 

Decyzję Prezesa UOKiK przyjmujemy z dużym zadowoleniem. Jesteśmy przekonani, że partnerska współpraca pozytywnie wpłynie na rozwój rynku, przyniesie korzyści wszystkim stronom, a przede wszystkim polskim konsumentom, którzy zyskają dostęp do szerokiego asortymentu produktów w jeszcze korzystniejszych cenach pozwalających im na oszczędniejsze gospodarowanie domowymi budżetami. Troska o siłę nabywczą polskiego klienta od lat jest w centrum naszej uwagi. Zawarty obecnie sojusz zakupowy jest kolejnym elementem realizacji polityki Auchan w tym zakresie – powiedział Alexandre Saussard, Prezes Auchan Polska.

 

Rozpoczynamy kolejny etap naszego wspólnego projektu, którego wyrazem będzie powołanie nowego podmiotu na polskim rynku. Wierzymy w potencjał naszych marek, które mają wspólną wizję prowadzenia współpracy z dostawcami i producentami, dla dobra konsumentów. Dopasowaliśmy odpowiednie zasoby, aby móc skutecznie realizować nasze założenia licząc na owocną współpracę i efekty – dodał Maciej Ćwikliński, Prezes Intermarché w Polsce. 

Auchan przeznacza pół miliona złotych na pomoc ofiarom powodzi

Sieć sklepów Auchan przeznaczy pół miliona złotych na pomoc mieszkańcom terenów dotkniętych powodziami w południowo-zachodniej Polsce. Wsparcie w postaci najbardziej potrzebnych produktów, w tym wody pitnej, jest sukcesywnie przekazywane osobom dotkniętym skutkami powodzi. Dla zapewnienia skuteczności podejmowanych działań i ukierunkowanej pomocy akcja realizowana jest we współpracy z władzami i organizacjami lokalnymi oraz ogólnopolskimi działającymi na rzecz powodzian. 

 

W tej nadzwyczajnej sytuacji, świadomi ogromu klęski jaka dotknęła mieszkańców południowo-zachodniej Polski, od początku pozostajemy w pełni zmobilizowani tak, aby w skuteczny sposób nieść realną pomoc. Jesteśmy na bieżąco informowani przez lokalne zespoły, które analizują sytuację i reagują na konkretne potrzeby w województwach dotkniętych powodzią. Zdajemy sobie sprawę, że potrzeby te będą się z czasem zmieniały, dlatego myślimy też w perspektywie długofalowej o jak najlepszym wsparciu poszkodowanych. W ocenie tych potrzeb działamy we współpracy z lokalnymi i ogólnopolskimi organizacjami humanitarnymi - powiedziała Hanna Bernatowicz Dyrektor Komunikacji Auchan Polska.

 

W ramach podejmowanych przez Auchan działań pierwsze dostawy wody dotarły już do Ziębic, gdzie we współpracy z PCK oraz MOPS sieć wspiera mieszkańców pozbawionych dostępu do wody pitnej.  W sklepach Auchan na terenie całego kraju uruchamiane są również lokalne zbiórki produktów pierwszej potrzeby. Auchan, odpowiadając na wyrażaną szeroko przez pracowników potrzebę niesienia pomocy, umożliwia również włączenie się w działania na rzecz powodzian w ramach wolontariatu pracowniczego. 

 

Aby zapewnić skuteczną i ukierunkowaną pomoc mieszkańcom terenów objętych powodzią, Auchan Polska pozostaje w kontakcie z organizacjami takimi jak Polski Czerwony Krzyż (PCK), Federacja Polskich Banków Żywności oraz innymi, które działają na rzecz poszkodowanych.

 

W regionie dotkniętym powodzią funkcjonuje 10 sklepów własnych Auchan – w Jeleniej Górze, Wałbrzychu, Wrocławiu i Opolu oraz Bielsku-Białej. Sklepy te nie ucierpiały w wyniku powodzi i są otwarte dla klientów w niezmienionych godzinach. Równocześnie Auchan oferuje pomoc pracownikom tych placówek, w przypadku gdy zostali poszkodowani w wyniku powodzi.

Najniższa na rynku cena paliw na stacjach Auchan - Hyperoil

Od 6 września br. przez dziesięć dni na stacjach Auchan Hyperoil będzie można zatankować paliwo w najniższej cenie na rynku. Klienci będą mieli okazję kupić benzynę 95-oktanową jedynie za 5.60 zł za litr. Auchan konsekwentnie realizuje politykę niskich cen z myślą o ochronie siły nabywczej polskich konsumentów. Potwierdza to wysoka pozycja sieci w niezależnych rankingach cenowych, w których regularnie zajmuje pozycję lidera.  

Auchan rozumie potrzeby polskich rodzin, szczególnie w okresie powrotu dzieci do szkoły, gdy domowe budżety są obciążone mocniej niż zwykle. Mając to na uwadze, firma już po raz drugi zdecydowała się obniżyć ceny na stacjach Auchan Hyperoil. 

Zakup paliwa w najniższej na rynku cenie wynoszącej 5,80 zł za litr Auchan oferowało już w dwa weekendy sierpnia br., co spotkało się z bardzo dużym zainteresowaniem konsumentów. Teraz Auchan oferuje jeszcze niższe ceny – 5,60 zł za litr, które pozwolą  na realne oszczędności. 

Utrzymanie poziomu niskich cen zawsze było dla Auchan kwestią priorytetową. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że dziś niski poziom cen jest dla klientów bardzo ważny. Dlatego zdecydowaliśmy się, aby we wrześniu, kiedy domowe budżety są mocno obciążone, umożliwić zakup benzyny w najniższej cenie na rynku. Jesteśmy przekonani, że klienci docenią nasze wysiłki mające na celu ochronę ich siły nabywczej – mów Alexandre Saussard, dyrektor generalny Auchan Polska.

PEWNOŚĆ NISKICH CEN w Auchan

Pod hasłem PEWNOŚĆ NISKICH CEN rusza nowa kampania komunikacyjna  Auchan Polska. Kampania podkreśla pewność niskich cen w Auchan, największy wybór oraz zachęca do korzystania z najlepszych okazji cenowych. Firma realizuje politykę niskich cen, utrzymując niezagrożoną pozycją lidera wśród sieci handlowych, z najtańszym koszykiem zakupowym na rynku czego potwierdzeniem są niezależne rankingi cenowe ASM czy Koszyk dla handlu. Spoty przygotowane w ramach pierwszej odsłony kampanii emitowane są w telewizji począwszy od 22 sierpnia br.  

Troska o siłę nabywczą klientów jest dla Auchan priorytetem. Budujemy najlepszą szeroką ofertę a także konsekwentnie realizujemy politykę niskich cen od kiedy otworzyliśmy nasz pierwszy sklep w Polsce. Potwierdzeniem tego są wyniki niezależnego rankingu, w których od lat niemal w każdym miesiącu jesteśmy na pozycji lidera. Obecnie rozpoczęliśmy kampanią PEWNOŚĆ NISKICH CEN, w której podkreślając pewność cen chcemy także podpowiadać jak korzystać z naszej oferty i okazji cenowych. Jesteśmy przekonani, że  klienci chętnie skorzystają z propozycji, które dla nich przygotowaliśmy – mów Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki, Klienta, Data, SI w Auchan Retail Polska.

Kampanię opracowała i zrealizowała agencja Havas Engage Warsaw.

zobacz więcej