Urodzinowa oferta dla klientów Auchan – 4 tygodnie wyjątkowych okazji. Auchan świętuje 25 lat obecności w Polsce

Auchan Retail Polska obchodzi 25-lecie obecności na polskim rynku. Z tej okazji firma przygotowała dla swoich klientów 25 dni atrakcji dostępnych w sklepach stacjonarnych i online. Są to zarówno zniżki na zakupy, festiwale produktów, w tym festiwal kuchni śródziemnomorskiej, bogata oferta produktów marki własnej Pewni Dobrego, szeroka gama akcesoriów i produktów do ogrodu i na grilla, a także konkursy i LOTERIA. Świętując z siecią Auchan jej urodziny będzie można już po raz kolejny wesprzeć najbardziej potrzebujących włączając się do akcji charytatywnej „Z Julkiem Bobrem dziel się dobrem”.

Z okazji urodzin zapraszamy naszych klientów do wspólnego świętowania podczas 25 dni niesamowitych atrakcji. W ten sposób po raz kolejny chcemy podkreślić, że w centrum naszej uwagi zawsze pozostają konsumenci - klienci naszych sklepów, dla których tworzymy ofertę dopasowaną do ich potrzeb, rozwijamy się i nieustannie patrzymy w przyszłość. Mamy nadzieję, że niespodzianki, które przygotowaliśmy uatrakcyjnią  zakupy i przysporzą wiele radości. Serdecznie zapraszamy na urodziny Auchan mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki/Klienta/Data/Digital/IT/Projektów Auchan Retail Polska.

W ciągu 25 dni świętowania jubileuszu klienci Auchan będą mogli brać udział w licznych konkursach, w których do wygrania są hulajnogi, skutery, rowery, bony i wiele innych.

6 maja br. wystartowała wyjątkowa LOTERIA, w której pula nagród wynosi 1 000 000 zł. Do 22 maja klienci sieci, po zarejestrowaniu na stronie www.loteria.auchan.pl mogą wygrywać nagrody natychmiastowe w postaci bonów na zakupy o wartości 100 zł i 50 zł. Ponadto przez cały okres trwania loterii można rejestrować dowody zakupów ze wszystkich formatów sprzedaży: Auchan hipermarket, Auchan Supermarket, Moje Auchan, Easy Auchan, Auchan Direct oraz Auchan.pl zakupy online i wziąć udział w losowaniu nagrody głównej -  samochodu i innych nagród rzeczowych. Losowanie odbędzie się 26 maja br.

Urodziny Auchan to czas festiwali, w tym produktów WEGE, kiełbas na grilla, tortów komunijnych, bananów, owoców morza, ziół, humusów past i oliwy, ciast sezonowych, serów sałatkowych, lodów. Dla fanów kuchni śródziemnomorskiej Auchan organizuje dedykowany festiwal, podczas którego klienci będą mogli wybierać spośród ok. 1300 artykułów.

Auchan od lat realizuje projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Jedną z nich jest, znana już klientom sieci, akcja charytatywna „Z Julkiem Bobrem dziel się dobrem”, w ramach której od każdej zakupionej maskotki Auchan przeznaczał 3 zł na projekty Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W grudniu 2020 r. zebrano w ten sposób 224 000 zł dla dzieci. Urodziny to doskonała okazja, aby przypomnieć i kontynuować akcję. Od 22 kwietnia do 6 czerwca br. klienci Auchan mogą znów kupić uroczego pluszaka i zaangażować się w pomoc dla najmłodszych.

W czasie obchodów urodzin Auchan posiadacze Karty Skarbonka mogą kupić po cenach niższych nawet o 25% między innymi produkty spożywcze, kawę, kosmetyki, zabawki, meble ogrodowe, naczynia jednorazowe, karmę suchą dla psów i kotów oraz na produkty z gazetek promocyjnych.

W dziale ogród nasi klienci znajdą ofertę blisko 1000 artykułów do ogrodu, w tym rośliny balkonowe i ogrodowe.  Klienci mogą, w związku z sezonem grillowym, zaopatrzyć się także we wszystko, co niezbędne do miłego spędzenia czasu na świeżym powietrzu przy daniach z grilla. W sklepach stacjonarnych i online, kupujący mają do wyboru prawie 500 artykułów związanych z grillowaniem.  Z kolei zwolennicy produktów lokalnych w czasie obchodów 25-lecia mogą kupić w wyjątkowych cenach produkty marki własnej i marki Pewni Dobrego.

W tym czasie warto też sięgnąć po gazetki promocyjne pokazujące szczegółowe oferty cenowe, co ciekawe, z cenami jak sprzed 25 lat!

Auchan świętuje 25 lat obecności w Polsce spoglądając w przyszłość. Generacja Z i ich rodzice – wyniki badania postaw i zachowań konsumentów

Auchan Retail Polska obchodzi 25-lecie obecności na polskim rynku. Podsumowując dotychczasowe lata działalności firma zapowiada kolejne inwestycje w rozwój ścieżek  zakupowych, integrację różnych kanałów sprzedaży i dalszą digitalizację. Sieć potwierdza swoją strategię jako firma nowoczesna i odpowiedzialna, która  realnie poprawia jakość życia mieszkańców - promując to co dobre, zdrowe i lokalne potwierdzając jednocześnie swoją pozycję najtańszej sieci w Polsce. Badanie przeprowadzone na zlecenie firmy wśród 25-latków – tych dzisiejszych i tych sprzed 25 lat – potwierdza zbieżność przyjętych przez Auchan celów z postawami i oczekiwaniami konsumentów.

Sieć wielokanałowa

W ciągu 25 lat Auchan stało się graczem wielokanałowym, łącząc różne ścieżki zakupowe i doświadczenia klientów. Na bieżąco śledzi trendy, skupia się na zmianach postaw konsumentów - tak, by skutecznie i z wyprzedzeniem reagować na ich potrzeby.

Dziś Auchan Retail Polska to 116 punktów sprzedaży – hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych (Moje Auchan) i typu convenience store (Easy Auchan na stacjach bp)  oraz sprzedaż e-commerce Auchan Direct.pl. Poza dalszą digitalizacją sprzedaży ambitne plany sieci zakładają zdecydowany rozwój sklepów franczyzowych – w ciągu najbliższych 5 lat otwartych zostanie łącznie 300 sklepów we franczyzie.

25-lecie działalności na polskim rynku Auchan w liczbach :

- ponad 8 miliardów złotych – to łączna wartość inwestycji w Polsce, nie tylko w centra handlowe, ale również w lokalne drogi i wiadukty
- 20 tysięcy miejsc pracy - bezpośrednio i drugie tyle pośrednio w firmach obsługujących centra handlowe
- 150 milionów paragonów w roku
- 2 200 dostawców produktów 
- 2 000 dostawców usług
- ponad 64 milionów złotych przeznaczonych na darowizny
- 95% pracowników to akcjonariusze przedsiębiorstwa

W centrum naszej działalności zawsze stawiamy ludzi, a nasi współpracownicy to  największa wartość naszej firmy – mówi Gérard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska. Zwłaszcza w tym trudnym, bezprecedensowym czasie pandemii, zawsze są na pierwszej linii w naszych sklepach i w logistyce, zapewniając codzienne zaopatrzenie sklepów i doskonałą obsługę klientów. To oni są prawdziwymi cichymi bohaterami, którym należy się ogromne uznanie, szacunek i wdzięczność z naszej strony.

Wśród blisko 20 tysięcy współpracowników 90% spośród nich jest zatrudnionych na umowę o pracę na czas nieokreślony, a ponad 80% ma umowy na pełen etat. Ponad 60% managerów firmy to kobiety!

25-latkowie – Auchan i konsumenci

Auchan to firma, w której DNA wpisany jest ciągły rozwój. Motorem napędowym zmian są pojawiające się trendy, zmieniające się oczekiwania konsumentów, a także inne zmiany o charakterze gospodarczym, technologicznym oraz społecznym.

„25 lat temu, gdy otwieraliśmy nasz pierwszy sklep w Piasecznie wiedzieliśmy, że rynek polski ma ogromny potencjał. Kluczem do jego zrozumienia od zawsze byli konsumenci – klienci naszych sklepów mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki/Klienta/ Data/Digital/IT/Projektów Auchan Retail Polska. Właśnie dlatego badanie, które zdecydowaliśmy się teraz zlecić przeprowadzone zostało przez firmę badawczą Maison&Partners wśród konsumentów - dwóch różnych grup. Pierwsza to rówieśnicy Auchan w Polsce, czyli dzisiejsi 25-latkowie, przedstawiciele Generacji Z. Druga, to ich rodzice, czyli ci, którzy w chwili naszego wejścia na rynek mieli po 25-lat. Można powiedzieć, że razem z Auchan przemierzyli ten czas wielu rynkowych zmian i ewolucji trendów konsumenckich. Ciekawi byliśmy, jak bardzo, patrząc w przyszłość, każdej z tych grup jest „po drodze” z Auchan. Cieszy nas, że (pomimo oczywistych różnic) obie te grupy okazały się być otwarte na przyjęte przez nas strategiczne kierunki rozwoju i wysoko cenią sobie proponowane przez nas już dziś rozwiązania. W dużej mierze podzielają także wartości, którymi kieruje się Auchan w swoich działaniach - ważna jest dla nich troska o środowisko naturalne i wrażliwość społeczna okazywana przez firmę.*  

* Pełne podsumowanie badań zawiera dołączony  dokument: „Generacja Z i ich rodzice – po drodze z Auchan”

Przyspieszona digitalizacja

Jednym z obszarów, któremu poświęcone zostało badanie jest digitalizacja zakupów. Auchan już 10 lat temu, jako jedna z pierwszych sieci w Polsce, wprowadziło usługę zakupów online - poprzez platformę Auchan Direct.pl, z dostawą do domów klientów. Od tego czasu firma nieustannie inwestuje w rozwiązania e-commerce i rozszerza swoje usługi.

Rok 2020 był przełomowy dla rozwoju Auchan w obszarze e-commerce. Wielu klientów dokonało swoich pierwszych zakupów online w efekcie pandemii, a biorąc pod uwagę wygodę  tego kanału, można się spodziewać, że nadal chętnie będą go wybierać. Sprzedaż przez Internet jest obecnie jednym z kluczowych elementów naszej strategii rozwoju. W nadchodzącym okresie chcemy skupić się na doskonaleniu strony operacyjnej naszych usług,  m.in. skróceniu czasu dostaw od momentu zamówienia oraz zwiększeniu dostępności oferowanych produktów – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektorka Marki/Klienta/Data/Digital/ IT/Projektów Auchan Retail Polska.

W ostatnich miesiącach Auchan znacząco rozszerzyło zasięg wprowadzonej w lipcu ubiegłego roku usługi Click&Collect (zamówienia online, z odbiorem w sklepie) -  dziś objętych nią jest już 63 punktów sieci oraz 33 punkty zewnętrzne tzw.: lodówkomaty Dynamicznie rozwija się także podjęta w sierpniu 2020 r. współpraca z Glovo – możliwość składania dzięki niej zamówień z dostawą do domu dostępna jest już w 64 sklepach Auchan. Cały czas poszerzana jest też dostępność produktów przemysłowych z oferty Auchan na platformie Allegro.

Jak wynika z przeprowadzonego badania, 55% przedstawicieli Generacji Z i 60% ich rodziców zmieniło za sprawą pandemii Covid-19 sposób robienia zakupów spożywczych. Znacznie wzrosła popularność zakupów przez Internet. 21% młodszych osób oraz 15% ich rodziców zadeklarowało, że częściej niż poprzednio korzystają z aplikacji zakupowych a także z zakupów online z dostawą do domu (m: 19%, s: 16%) lub samodzielnym odbiorem (m: 16% i s: 11%).

Zrównoważona i unikalna oferta dopasowana do potrzeb

Jednym z głównych założeń projektu Auchan 2022 jest promowanie tego co dobre, zdrowe i lokalne. Wpisuje się to w obserwowane trendy  konsumenckie, w tym zmiany stylu życia i nawyków żywieniowych.

Jak wynika z przeprowadzonego  badania, zarówno osoby z Generacji Z, jak i ich rodzice oczekują od sklepu, by oferta była szeroka i urozmaicona (GenZ: 87%, rodzice: 94%) oraz aby zawierała produkty ekologiczne (GenZ: 74%, rodzice: 82%). Respondenci zwracają także uwagę na współpracę z lokalnymi dostawcami (GenZ: 84%, rodzice: 95%) oraz traktowanie ich w sposób uczciwy i etyczny (GenZ: 87%, rodzice: 98%). Około trzy czwarte respondentów oczekuje od sklepu działań na rzecz dobrostanu zwierząt (GenZ: 71%, rodzice: 73%). 

Odpowiedzią na nowe trendy i oczekiwania konsumentów było m.in. wprowadzenie przez sieć marki własnej „Pewni Dobrego”. Jej oferta produktowa oparta jest na odpowiedzialnym partnerstwie współpracy ze starannie wybranymi lokalnymi producentami żywności, łączącymi tradycyjne metody hodowli i upraw z innowacyjnymi rozwiązaniami. „Pewni Dobrego” to obecnie ponad 250 produktów z doskonałym składem, a wśród nich pozycje unikatowe na skalę krajową i europejską, jak np. łosoś jurajski. Wszystkie produkty pod szyldem marki wytwarzane są w trosce o dobrostan zwierząt hodowlanych. Sieć pracuje także nad tym aby wszystkie opakowania marki nadawały się do recyklingu.

Polskie produkty promowane są także w ramach akcji „Kupuj polskie”.  Obecnie oferta Auchan obejmuje około 20 000 takich produktów, pochodzących od 960 polskich producentów. 

Na rzecz Planety i lokalnych społeczności – różne wymiary  zaangażowania

Zgodnie z wynikami badania, zarówno przedstawiciele Generacji Z, jak i ich rodzice oczekują, że sklep, w którym robią codzienne zakupy będzie troszczył się o środowisko naturalne i prowadził swoją działalność biznesową w sposób zrównoważony. Respondenci szczególną wagę przywiązują do niemarnowania żywności (GenZ: 80%, rodzice:  92%), ale także ograniczania zużycia plastiku, wody i energii.

Auchan wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Walkę z niemarnowaniem żywności firma prowadzi obecnie w ramach 3 projektów. W każdym ze sklepów sieci, w specjalnie oznakowanych strefach „Ratujemy – nie marnujemy”, w których produkty z krótkim terminem przydatności oferowane są z 50% rabatem.

Od 2014 r. corocznie każdy ze sklepów przekazuje także żywność Federacji Polskich Banków Żywności.  W ramach tej współpracy w 2020 roku sklepy Auchan przekazały blisko 1 230 ton żywności, co przełożyło się na  2 miliony 460 tysięcy posiłków dla potrzebujących.

Kolejną inicjatywą w tym obszarze jest partnerstwo sieci z aplikacją Too Good To Go, poprzez którą klienci mogą zamawiać specjalne paczki zawierające pełnowartościowe i atrakcyjne cenowo produkty o krótkich terminach przydatności.

Wszystkie te działania w samym tylko roku 2020 pozwoliły firmie na ograniczenie strat żywności w stosunku do roku poprzedzającego aż o 474 tony!

Wśród zobowiązań Auchan Retail Polska podjętych do roku 2022 znalazły się:

  • Promowanie dobrego jedzenia: 100% produktów marki własnej sieci oznaczonych będzie etykietą spożywczą Nutriscore; sukcesywnie wprowadzane będą też kolejne produkty marki „Pewni Dobrego”, wytwarzane z poszanowaniem warunków pracy, środowiska naturalnego oraz dobrostanu zwierząt
  • Walka z marnotrawstwem i użyciem plastiku: 100% opakowań marki własnej Auchan będzie się nadawało do recyklingu, ponownego użycia lub kompostowania; zniesione zostaną opakowania plastikowe działów: piekarnia, cukiernia, mięso, wędliny, sery, ryby oraz owoców i warzyw w samoobsłudze
  • Zmniejszenie śladu węglowego: 50% energii elektrycznej w sklepach pochodzić będzie ze źródeł odnawialnych; o 25% zmniejszona zostanie konsumpcja energii elektrycznej w sklepach; o 20% zredukowana zostanie emisja dwutlenku węgla związana z transportem towarów

Włączając się w życie lokalnych społeczności, Auchan realizuje społeczne projekty poprzez Fundację Auchan na rzecz młodzieży. Jej misją jest dawanie dzieciom i młodzieży środków do tego, by żyć lepiej, cieszyć się lepszym zdrowiem, być aktywnym, zdrowo się odżywiać i dbać o siebie. Fundacja współpracuje z lokalnymi stowarzyszeniami i fundacjami, z którymi od początku swojego działania zrealizowała prawie 100 projektów  o różnym zasięgu. Wszystkie zostały zainicjowane przez pracowników Auchan. Stała współpraca prowadzona jest między innymi ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce, PCK czy PAH.

Współpracownicy Auchan są także wolontariuszami w prowadzonych od 2012 r. akcjach rejestrowania potencjalnych dawców szpiku do bazy Fundacji DKMS czy zbiórkach żywności dla Banków Żywności.

Więcej informacji na temat społecznego zaangażowania Auchan: raport CSR Auchan.

Auchan rozszerza ofertę dla rodzin wielodzietnych. Konto Skarbonka Dużej Rodziny dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny

Auchan Retail Polska rozwija swój program lojalnościowy „Skarbonka” i rozszerza ofertę dla rodzin wielodzietnych we wszystkich hiper- i supermarketach sieci w całej Polsce. Od 22.04.2021 r. osoby posiadające Kartę Dużej Rodziny będą mogły połączyć ją z Kartą Skarbonka, zyskując w ten sposób rabat w wysokości 5% od wartości zakupów oraz dostęp do wszystkich korzyści oferowanych przez program lojalnościowy Auchan.  

Wychodząc naprzeciw potrzebom rodzin wielodzietnym firma Auchan umożliwia posiadaczom Karty Dużej Rodziny stworzenie Konta Skarbonka Dużej Rodziny. Aby je uzyskać wystarczy połączyć Kartę Dużej Rodziny z Kartą Skarbonka.

Działanie na rzecz poprawy jakości życia naszych polskich konsumentów stanowi ważny element  strategii Auchan 2022. To właśnie dlatego cały czas pracujemy w naszej firmie nad rozwojem i poszerzaniem usług odpowiadających na różnorodne potrzeby klientów. Konto Skarbonka Dużej Rodziny to ukłon w stronę rodzin wielodzietnych, których potrzeby są ogromne i często trudne do zrealizowania. Mamy nadzieję, że nasi klienci doceniają możliwość oszczędzania na zakupach  –  mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki/ Klienta/ DATA/ Digital/ IT/Projektów w Auchan Retail Polska.

Program lojalnościowy oferowany przez Auchan daje klientom szereg realnych korzyści, takich jak niższe ceny, E-Bony na zakupy, bezterminowe prawo do zwrotu towarów, ekstra zyski (Happy Days). Konto Skarbonka Dużej Rodziny uprawnia do korzystania ze wszystkich benefitów.

Przystąpienie do programu Skarbonka jest bardzo proste i dostosowane do klientów: można tego dokonać w formie papierowej w tym celu należy wypełnić papierowy formularz zgłoszeniowy w Punkcie Obsługi Klienta lub sposób cyfrowy w tym celu należy wypełnić formularz elektroniczny dostępny na stronie www.skarbonka.auchan.pl.  lub  po prostu skorzystać z Aplikacji Mobilnej Auchan. 

Stworzenie Konta Skarbonka Dużej Rodziny wymaga dodatkowej identyfikacji można jej dokonać w Punkcie Obsługi Klienta, lub poprzez wiadomość mailową wysłaną na adres: kontakt@auchan.pl dla klientów już posiadających Kartę Skarbonka.

Zgromadzone na koncie Skarbonka rabaty mogą być wykorzystane od następnego dnia po uzyskaniu bonusu, przy kolejnych zakupach w sklepach Auchan. Można nimi płacić za wszystkie dowolnie wybrane produkty w Auchan, oprócz produktów dostępnych na stacji paliw. Saldo na koncie Skarbonka można odczytać na paragonie lub za pomocą czytnika na terenie sklepu Auchan oraz sprawdzić w Aplikacji Mobilnej Auchan.

Auchan zapowiada całkowite wycofanie ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego

Firma Auchan Retail Polska podjęła decyzję o całkowitym wycofaniu ze sprzedaży jaj świeżych z chowu klatkowego oraz wyeliminowaniu ich ze wszystkich produktów marki własnej zawierających w swoim składzie jaja świeże i przetworzone do roku 2025. Sieć już wyeliminowała ze sprzedaży jaja klatkowe pod marką własną i od stycznia br.  oferta jaj świeżych marki własnej Auchan oparta jest całkowicie na jajach z hodowli ściółkowych, wolnowybiegowych i ekologicznych.

Decyzja o wycofaniu ze sprzedaży jaj świeżych z chowu klatkowego innych marek stanowi kolejny krok w stronę oferty zrównoważonej, opartej o poszanowanie dobrostanu zwierząt. Jest to również odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy coraz bardziej zwracają uwagę na pochodzenie produktów, biorąc pod uwagę właśnie aspekt dobrostanu zwierząt. Pierwsze działania w tym zakresie firma zainicjowała już w 2017 roku – zobowiązując się do wycofania ze sprzedaży jaj świeżych z chowu klatkowego pod marką własną do końca 2020 roku. Obecnie firma deklaruje również wycofanie jaj pochodzenia klatkowego z gotowych produktów marki własnej do roku 2025.

Działania Auchan w tym zakresie zostały docenione przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Firma zajęła drugie miejsce w rankingu odpowiedzialnego biznesu (2020) sporządzonego przez organizację. Na przyznanie sieci Auchan miejsca na podium złożyły się : znaczny postęp w wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, promocja kupna jajek z hodowli alternatywnych oraz zaprzestanie promocji jajek “trójek”.

Działanie na rzecz poprawy dobrostanu kur niosek, a także innych zwierząt hodowlanych, stanowi ważny, wpisany w strategię Auchan 2022 element polityki zrównoważonego rozwoju. Pracujemy nad tym z naszymi partnerami i hodowcami.  Dialog jest na zaawansowanym etapie i wierzymy, że uda nam się dopełnić naszego zobowiązania w zadeklarowanym terminie. Dotychczasowe działania zostały już docenione m.in. przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Cieszy nas to bardzo. Jest to również ukłon w kierunku naszych klientów, dla których obok jakości i ceny żywności, ważny jest także sposób jej produkcji. Mamy nadzieję, że klienci doceniają nasze wysiłki zmierzające do poprawy losu zwierząt hodowlanych –  mówi Dorota Patejko, dyrektorka ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju w Auchan Retail Polska.

Troska o dobrostan zwierząt to obecnie niezbędny element odpowiedzialności społecznej biznesu, a stopniowa rezygnacja z jaj klatkowych to krok oczekiwany przez znaczną część polskich konsumentów. Bardzo cieszymy się, że tak duży gracz branży handlowej, jakim jest Auchan, deklaruje całkowite wycofanie jaj i produktów gotowych zawierających jaja z chowu klatkowego w składzie i prowadzi intensywne działania mające na celu wdrożenie tej deklaracji w życie. Działania Auchan jasno pokazują, że idziemy w kierunku lepszej przyszłości dla kur, bez hodowli klatkowej mówi Maria Madej, menadżerka ds. relacji biznesowych w Stowarzyszeniu Otwarte Klatki.

_______________________

O Auchan

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlue-commerce Auchan Direct.

O Stowarzyszeniu Otwarte Klatki

Stowarzyszenie Otwarte Klatki jest powstałą w 2012 roku ogólnopolską organizacją zrzeszającą osoby, które chcą zmienić los zwierząt hodowlanych. Od 2018 roku jest częścią Anima International - działa w Polsce, Wielkiej Brytanii, Rosji, Estonii, Danii oraz na Litwie, Ukrainie i Białorusi. Celem Stowarzyszenia jest zapobieganie cierpieniu zwierząt poprzez wprowadzanie systemowych zmian społecznych, dokumentowanie warunków chowu przemysłowego oraz edukację promującą pozytywne postawy wobec zwierząt.

Kolekcja GREEN INEXTENSO Auchan - zrównoważony rozwój i komfort. Odzież „green” dla całej rodziny

Auchan Retail Polska prezentuje wyjątkową kolekcję odzieży marki własnej GREEN INEXTENSO. Zgodnie z podpisanym przez Grupę Auchan w 2019 roku Paktem Mody, zobowiązującym do przestrzegania bilansu klimatycznego, biologicznego i oceanicznego, gama tekstyliów INEXTENSO w 70% wyprodukowana jest z materiałów organicznych, pochodzących z recyklingu, z uwzględnieniem zasad zero waste oraz oszczędności wody. W ten sposób firma potwierdza swoje zaangażowanie na rzecz ochrony środowiska naturalnego.

INEXTENSO to marka odzieży „specjalistycznej” dla całej rodziny, oferująca komfortowe ubrania do użytku codziennego dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt. Są to m.in. dżinsy, kurtki, sukienki, koszule, bluzki, T-shirty, bielizna, ubranka dla dzieci i niemowląt oraz obuwie i dodatki w atrakcyjnych, niskich cenach. Cały asortyment stworzony jest z materiałów przyjaznych środowisku, nadających się do recyklingu, takich jak bawełna organiczna i włókna ekologiczne OEKOTEX.

Mężczyźni mają do wyboru aż 65 modeli, z których 45 wyprodukowano z włókna ekologicznego OEKOTEX, a 30% materiału pochodzi z recyklingu. Kolekcja dla kobiet liczy 25 modeli. Równie bogatą ofertę marka przygotowała dla najmłodszych – 126 artykułów dla niemowląt i 114 dla dzieci. Dopełnieniem oferty jest bielizna i obuwie. 

Troska o środowisko naturalne jest dla naszej sieci tematem niezwykłej wagi, wpisanym w strategię Auchan 2022. Kolekcja marki INEXTENSO odzwierciedla wartości firmy i realizację jej zobowiązań z zakresu odpowiedzialności społecznej: oszczędności wody, zero odpadów oraz recyklingu. Wierzymy, że nasi klienci docenią szeroki wybór produktów dla całej rodziny, jakość, cenę i ekologiczny sposób produkcji. Równie ważna jest wygoda, jaką zapewnia robienie zakupów odzieżowych i spożywczych w jednym sklepie – mówi Radosław Dac, dyrektor Produktów Auchan Retail Polska.

Wiosenny ogród Auchan - z troską o środowisko. Oferta w duchu zrównoważonego rozwoju dla miłośników prac w ogrodzie i odpoczynku na świeżym powietrzu

U progu wiosny Auchan Retail Polska uruchamia strefę ogród, w której klienci znajdą blisko 2 000 produktów pomocnych w uprawie owoców, roślin owocowych i ozdobnych, warzyw oraz do relaksu na świeżym powietrzu. Nasiona roślin miododajnych, miniszklarnie do wysiewania i rozsadzania warzyw i ziół, podłoże beztorfowe z kompostu i innych części organicznych, meble drewniane z certyfikatem FSC wyprodukowane zgodnie z zasadami odpowiedzialnej gospodarki leśnej to tylko niektóre produkty z bogatej, wiosennej oferty Auchan, które odzwierciedlają troskę firmy o środowisko naturalne.

Marzec i kwiecień to tradycyjnie okres wiosennych porządków w przydomowych ogródkach i na balkonach. Zanim zakwitną kolorami kwiatów i roztoczą aromat ziół należy poświęcić im nieco uwagi. Wszystkie niezbędne produkty do wczesnowiosennych prac można nabyć w sklepach sieci Auchan przy okazji robienia podstawowych zakupów. Mamy nadzieję, że klienci docenią różnorodność oferty i znajdą w Auchan to, co konieczne do realizacji ich ogrodniczej pasji – mówi Radosław Dac, dyrektor Produktów Auchan Retail Polska.

W ofercie Auchan dostępny jest bogaty wybór około 1000 rodzajów nasion, w tym 18 rodzajów nasiona BIO oraz 6 rodzajów artykułów typu nasiona-kiełki BIO. Hitem wśród nich są nasiona do zakładania łąk kwietnych, które cieszą się w ostatnich latach coraz większą popularnością. Tworzone na miejskich tarasach, czy w przydomowych ogródkach zamiast tradycyjnego trawnika są naturalną pachnącą ozdobą, przyciągającą motyle i owady zapylające. W ofercie Auchan znajduje się wiele nasion rzadkich roślin, które sprzedawane są w krótkich seriach. Wyhodowane z nich kwiaty będą unikalną ozdobą każdego ogrodu i dumą ogrodnika.

Nasiona sprzedawane są w różnych formach – dzięki temu zarówno doświadczeni ogrodnicy jak i amatorzy ogrodnictwa mogą wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie sposób wysiewu. W ofercie Auchan znajdują się nasiona na taśmie zapewniającej wygodę wysiewu, nasiona otoczkowane, w osnowie utrzymującej wilgotność, ze składnikami mineralnymi, które łatwiej wysiewać oraz nasiona zaprawiane, chroniące roślinę przed chorobami już na etapie kiełkowania.

Aby ułatwić klientom wybór i podpowiedzieć, jaki rodzaj roślin będzie najodpowiedniejszy dla potrzeb wielbicieli zieleni na opakowaniach nasion znajdują się piktogramy, które w intuicyjny sposób informują o właściwościach, czy zaletach danej rośliny.

Własne warzywa i zioła
Wczesna wiosna to czas wysiewu w szklarniach i przygotowywania rozsad. Pomocne w tym zadaniu są doniczki rozsadowe i multiplaty, szklarenki do produkcji rozsad i sadzonek oraz tunele i szklarnie do uprawy warzyw pod osłonami. Ofertę uzupełnia 46 rodzajów nawozów organicznych oraz podłoże bez torfu z kompostu i innych części organicznych oraz szeroki wybór specjalistycznych nawozów.

Relaks w ogrodzie
W kwietniu w strefie meble pojawią się meble 100% drewniane z certyfikatem FSC, wyprodukowane w zgodzie z polityką odpowiedzialnej gospodarki leśnej i artykuły kempingowe. Ofertę artykułów przyjaznych środowisku uzupełnia gama toreb termicznych z materiałów pozyskanych z recyklingu.

 

zobacz więcej