Auchan rozszerza portfolio produktów pod własną marką

Lista przynależnych kategorii publikacji

Chusteczki absorbujące kolor podczas prania, olej rzepakowy oraz Pizze: Royale, 4 Fromages, Bolognaise z pieca kamiennego to nowe produkty, które rozszerzą dotychczasową ofertę asortymentu z logo Auchan, sprzedawanego przez sieć hipermarketów. Na koniec zeszłego roku, rodzina produktów z logo Auchan należących do marek własnych sieci obejmowała już ponad 400 artykułów.

Celem Auchan w zakresie rozwoju marek własnych jest oferowanie produktów odpowiadających na nowe potrzeby Klientów, w jakości gwarantowanej przez liderów rynkowych oraz cenie niższej średnio o 20-30%.

Więcej informacji na temat oferty produktowej i cenowej, promocji oraz działalności firmy można znaleźć na stronie www.auchan.pl, w gazetce Auchan oraz w Punktach Obsługi Klienta na terenie wszystkich hipermarketów.

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Potrzebujesz komentarza eksperta? Skontaktuj się z naszym biurem prasowym – jesteśmy do dyspozycji dziennikarzy i redakcji.

Dorota Patejko

rzecznik prasowy

Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie

Puławska 46
Piaseczno 05-500

Załączniki

pizza 4 sery

pizza.jpg

jpg 43,6 kB
Pobierz plik

Kontakt dla mediów

Hanna Bernatowicz

rzecznik prasowy

Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie

Puławska 46
Piaseczno 05-500