Te URODZINY są NAJ – pod takim hasłem Auchan Polska obchodzi 29-lecie obecności na polskim rynku. Z tej okazji firma przygotowała dla swoich klientów prawdziwe święto okazji – najwięcej NAJ, czyli NAJ więcej okazji, NAJ więcej zniżek i NAJ więcej promocji, które będą dostępne zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Przez cztery tygodnie - od 24 kwietnia do 21 maja br. kupujący mogą liczyć na ponad 14 tys. promocji, ofert i niespodzianek.
Z okazji urodzin zapraszamy naszych klientów na miesiąc niesamowitych atrakcji. W naszej sieci zawsze oferujemy największy wybór produktów na rynku, a na urodziny proponujemy różnorodne atrakcje, wszystkie pod hasłem NAJ. W ten sposób po raz kolejny chcemy podkreślić, że w centrum naszej uwagi zawsze pozostają konsumenci - klienci naszych sklepów. Mamy nadzieję, że niespodzianki, które przygotowaliśmy uczynią zakupy w Auchan najbardziej atrakcyjnymi i przysporzą wiele radości. Świętujcie z nami – serdecznie zapraszamy! – mówi Hanna Bernatowicz, dyrektorka komunikacji Auchan Polska.
Na cztery tygodnie świętowania swoich urodzin sieć przygotowała dla klientów wyjątkowe oferty, a każdy tydzień będzie miał swój dedykowany temat. W pierwszym tygodniu Auchan oferuje klientom aż 14 tys. promocji. Drugi tydzień urodzin to święto gratisów i produktów za jedyne 1 zł, trzeci tydzień to okres rabatów począwszy od -30%, a czwarty tydzień obfitować będzie w święto gratisów i produktów za 1 zł.
W czasie obchodów urodzin Auchan klienci będą mogli kupić po niższych cenach m.in. owoce (ponad 60% taniej), mięso (ponad 30% taniej), a także kosmetyki, środki czystości czy ręczniki papierowe. Dla fanów kuchni śródziemnomorskiej sieć organizuje dedykowany festiwal, podczas którego klienci będą mogli wybierać artykuły charakterystyczne dla kuchni Włoch, Hiszpanii i Portugalii. Odwiedzający sklepy Auchan będą mogli również brać udział w dedykowanych dla Auchan konkursach dostawców, w których do wygrania są m.in. vouchery turystyczne.
Z okazji swojego jubileuszu sieć zdecydowała się także już po raz kolejny obniżyć znacząco ceny paliwa na swoich stacjach.
Akcjom urodzinowym towarzyszy kampania reklamowa FOOH (Fake Out Of Home) –wirtualne wideo, w którym sklep Auchan zmienia się w ogromny prezent czekający na odkrycie przez klientów. Wideo można obejrzeć TU.