Pod hasłem PEWNOŚĆ NISKICH CEN rusza nowa kampania komunikacyjna Auchan Polska. Kampania podkreśla pewność niskich cen w Auchan, największy wybór oraz zachęca do korzystania z najlepszych okazji cenowych. Firma realizuje politykę niskich cen, utrzymując niezagrożoną pozycją lidera wśród sieci handlowych, z najtańszym koszykiem zakupowym na rynku czego potwierdzeniem są niezależne rankingi cenowe ASM czy Koszyk dla handlu. Spoty przygotowane w ramach pierwszej odsłony kampanii emitowane są w telewizji począwszy od 22 sierpnia br.
Troska o siłę nabywczą klientów jest dla Auchan priorytetem. Budujemy najlepszą szeroką ofertę a także konsekwentnie realizujemy politykę niskich cen od kiedy otworzyliśmy nasz pierwszy sklep w Polsce. Potwierdzeniem tego są wyniki niezależnego rankingu, w których od lat niemal w każdym miesiącu jesteśmy na pozycji lidera. Obecnie rozpoczęliśmy kampanią PEWNOŚĆ NISKICH CEN, w której podkreślając pewność cen chcemy także podpowiadać jak korzystać z naszej oferty i okazji cenowych. Jesteśmy przekonani, że klienci chętnie skorzystają z propozycji, które dla nich przygotowaliśmy – mów Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki, Klienta, Data, SI w Auchan Retail Polska.
Kampanię opracowała i zrealizowała agencja Havas Engage Warsaw.