Auchan uruchamia pierwszą na rynku w pełni interaktywną zdigitalizowaną gazetkę

Nowe funkcjonalności, dynamiczny kontent i jeszcze wygodniejsze zakupy online.

 

Klienci Auchan Polska zyskali innowacyjną w pełni interaktywną digitalną gazetkę. To pierwsze wśród handlowych sieci spożywczych na polskim rynku rozwiązanie z dynamicznym kontentem i możliwością zakupów online. Zawiera nowe sekcje tematyczne oraz bogate i inspirujące treści kulinarne w postaci wideo, które ułatwiają klientom podejmowanie trafnych  decyzji zakupowych. 

Klienci dokonują dziś coraz bardziej świadomych zakupów, dlatego od sklepów oczekują aktualnych informacji dotyczących oferty, w tym akcji promocyjnych. Dokonując zakupowych wyborów chętnie sięgają po gazetki, a znakiem czasów, coraz częściej do ich wersji elektronicznych. Tym bardziej nas cieszy, że w naszej pierwszej na rynku interaktywnej gazetce znajdą nie tylko informacje o aktualnych promocjach, ale  także  więcej treści, dużo inspiracji, oraz możliwości bardziej zaangażowanego i efektywnego korzystania z tej formy gazetki. Jestem przekonana że nasi klienci dostaną nie tylko niezbędne informacje o produktach, których szukają ale także będziemy dla nich inspiracją w kulinarnych przygodach jednocześnie znacząco poprawimy przyjemność z robienia zakupów - mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki, Klienta, Data, SI w Auchan Polska.

Interaktywna gazetka Auchan zyskała ważną funkcjonalność – została zintegrowana z usługą e-commerce. Dzięki temu już z poziomu gazetki, podczas jej przeglądania można wybrane produkty kupić klikając w link zamów on-line przekierowujący do karty produktu na stronie zakupy.auchan.pl

Intuicyjny interfejs pozwala na łatwą nawigację. W gazetce pojawiły się interaktywne elementy, które zachęcają do interakcji – wystarczy kliknąć w nie, aby przejść na bloga Auchan lub na stronę z przepisami. Przykładowo obecnie w okresie przedświątecznym klienci mogą skorzystać z przepisów m.in. na faszerowane jajka z szynką, doradę królewską z piekarnika czy tradycyjną pieczoną gęś w sosie winnym, a na blogu zapoznać się z najnowszymi trendami w ozdabianiu koszyczka wielkanocnego.  

Interaktywna gazetka zawiera też nowe sekcje tematyczne, w których klienci znajdą bogatą i zróżnicowaną treść także na temat samych produktów np. coraz szerszego asortymentu marki własnej Pewni Dobrego. 

Dzięki animowanym elementom, w gazetce dobrze widoczne są akcje promocyjne oraz oferty dnia. Także klienci chcący dołączyć do programu lojalnościowego Skarbonka, mają taką możliwość już z poziomu gazetki.  

Interaktywna gazetka dostępna będzie obecnie dwa razy w miesiącu, od września 2024 r. każde wydanie będzie miało formę interaktywną.

https://www.auchan.pl/pl/gazetka/gazetka-wielkanoc-w-najlepszej-cenie-czesc-2-hipermarket-auchan



Załączniki

Gazetka interaktywna Auchan 2
Gazetka interaktywna Auchan 1