Auchan wsparł Pajacyka w walce z niedożywieniem dzieci

Auchan przekazał Polskiej Akcji Humanitarnej 50 000 zł ze sprzedaży misia maskotki, na program dożywiania dzieci Pajacyk. To blisko 12 000 posiłków dla dzieci z polskich szkół i świetlic w zimowym semestrze roku szkolnego 2016/2017.

Auchan Polska i Polska Akcja Humanitarna dziękują klientom sieci za okazane serce i ich hojność. Auchan wspiera Polską Akcję Humanitarną w walce z niedożywieniem dzieci w Polsce, w ramach programu Pajacyk od 2 lat. Akcja „Miś” prowadzona była w sklepach sieci w terminie 16 listopada – 24 grudnia w całej Polsce.

 

* Auchan Retail Polska prowadzi działalność w 3 kanałach sprzedaży - hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan działa w Polsce od 1996 r. Po 20. latach działalności Auchan to 75 hipermarketów, 34 supermarkety Simply oraz Auchan Direct – działający na terenie Warszawy i okolic. Auchan jest firmą prywatną, nienotowaną na Giełdzie. Kapitał firmy należy w 88% do Stowarzyszenia Rodziny Mulliez,  a w 12 % do pracowników, w ramach akcjonariatu pracowniczego.

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Potrzebujesz komentarza eksperta? Skontaktuj się z naszym biurem prasowym – jesteśmy do dyspozycji dziennikarzy i redakcji.

Hanna Bernatowicz

rzecznik prasowy

Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie

Puławska 46
Piaseczno 05-500

Kontakt dla mediów

Hanna Bernatowicz

rzecznik prasowy

Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie

Puławska 46
Piaseczno 05-500