Auchan wraz z Fundacją Donateo i Bankami Żywności pomagają potrzebującym

Od poniedziałku 17 marca br. klienci Auchan już po raz kolejny mogą wesprzeć finansowo osoby znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej przekazując mikro donacje na rzecz Banków Żywności. Zbiórka prowadzona jest we wszystkich sklepach sieci w Polsce, a wpłat w wysokości 2 zł można dokonywać poprzez aplikację Donateo. Akcja potrwa do 16 kwietnia 2025 r. 

Dotychczasowe edycje wspólnej inicjatywy Auchan, Donateo i Banków Żywności przyniosły imponujący wynik – klienci Auchan przekazali łącznie 1,9 mln zł na rzecz wsparcia żywnościowego dla potrzebujących.

 Współpraca Auchan z Federacją Polskich Banków zajmuje ważne miejsce wśród inicjatyw podejmowanych przez sieć na rzecz potrzebujących.  Zainicjowana w 2014 roku jest obecnie realizowana przez wszystkie sklepy Auchan. Firma aktywnie wspiera także akcje, takie jak zbiórki żywności, dwukrotnie zorganizowała sprzedaż maskotek charytatywnych na rzecz Federacji Polskich Banków Żywności. Ponadto Fundacja Auchan sfinansowała projekt edukacyjny “Podróż do krainy zdrowia”, skierowany do dzieci ze szkół podstawowych i ich rodziców.

To już kolejna akcja charytatywna przeprowadzana w hipermarketach Auchan we współpracy z Donateo. Wcześniej, oprócz Banków Żywności beneficjentem zbiórek były między innymi Fundacja Happy Kids, Komitet Ochrony Praw Dziecka oraz Fundacja UNAWEZA.  

Plug&Shop - energia solarna dla klientów. Auchan uruchamia pierwszą ekologiczną wiatę parkingową

Sieć Auchan uruchomiła pierwszą na polskim rynku detalicznym ekologiczną wiatę parkingową typu carport - zasilana energią  z modułów fotowoltaicznych o mocy ponad 200 MWh rocznie, z miejscami dla około 100 samochodów i ładowarkami o mocy 44 do 330 kWh. Będą z niej mogli korzystać klienci hipermarketu Auchan w Rumi i nie tylko.   

Z ich wykorzystaniem czystą energią będzie mogło równocześnie ładować 6 samochodów elektrycznych (AC i DC). Dostępne są cztery porty szybkiego ładowania i dwa porty wolnego ładowania. Pozostałe zadaszone miejsca są parkingiem dla wszystkich użytkowników.

Klienci mają możliwość korzystać z trzech metod płacenia: poprzez aplikację Elocity, kartą RFID lub na terminalu płatniczym. 

Klienci będą mogli wykorzystywać energię elektryczną produkowaną na panelach carportu lub (w razie niepogody i w nocy) energię z sieci. Część energii niewykorzystana na ładowanie aut zasili sklep oraz galerię.

Projekt w ramach energetycznej zielonej transformacji Auchan realizowany jest z firmą Galposter.  

Razem możemy więcej! Auchan Polska na rzecz osób poszkodowanych przez powódź

Auchan Polska kontynuuje działania pomocowe na rzecz ofiar powodzi w południowo-zachodniej Polsce. Sieć przekazała 61 palet pomocy, w tym 68 pralek, sprzęt RTV/AGD, tekstylia, zabawki i wiele innych  artykułów pierwszej potrzeby o łącznej wartości 237 tys. PLN. 

 

Dla zapewnienia skuteczności podejmowanych działań akcja realizowana jest we współpracy z organizacjami działającymi na rzecz potrzebujących – Polskim Czerwonym Krzyżem i Caritas Polska.  We wrześniu ub. roku Auchan dostarczyło powodzianom najbardziej potrzebne produkty, w tym wodę pitną o wartości pół miliona PLN. 

W obliczu tragicznych skutków powodzi, które dotknęły wiele rodzin, kontynuujemy działania pomocowe. W pierwszych tygodniach po kataklizmie wsparcie dla poszkodowanych  obejmowało przede wszystkim zapewnienie artykułów pierwszej potrzeby.  Obecnie wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem oraz Caritas Polska przekazujemy sprzęt, który pozwoli powodzianom odbudować życie po katastrofie. Uważamy, że każdy gest wsparcia ma ogromne znaczenie, a razem możemy więcej. Wierzymy, że przekazane przez nas wyposażenie ułatwi codzienne życie osób, które w wyniku żywiołu straciły dorobek życia. Nasze działania to wyraz solidarności i zaangażowania w pomoc tym, którzy najbardziej jej potrzebują powiedziała Hanna Bernatowicz Dyrektor Komunikacji Auchan Polska.

Pakiet pomocy przekazany do PCK i Caritas Polska objął: 

  • 68 pralek
    • drobne AGD – żelazka, odkurzacze
    • wyposażenie kuchenne – garnki, sztućce, filiżanki, akcesoria
    • sprzęt AGD – piekarniki, mikrofalówki, roboty kuchenne, miksery, czajniki
    • sprzęt RTV – głośniki, radia, drukarki, telewizory
    • akcesoria kuchenne i łazienkowe
    • artykuły tekstylne  
    • zabawki
  • grzejniki
  • artykuły do sprzątania

Pączki w Auchan na tłusty czwartek

Tłusty czwartek to najsłodszy dzień w roku, kiedy na polskich stołach niepodzielnie rządzą pączki. To dzień pełen radości, smaków i beztroskiego delektowania się ulubionymi słodkościami. Według tradycji, zjedzenie choć jednego przynosi szczęście i pomyślność na cały.  Z tej okazji, jak co roku, sieć Auchan  przygotowała bogatą ofertę karnawałowych przysmaków, by uczynić ten dzień jeszcze bardziej wyjątkowym. Auchan oferuje  największy wśród sieci detalicznych wybór smaków i rodzajów pączków oraz  donutów – tłusty czwartek będzie prawdziwą ucztą dla podniebienia!

 

27 lutego br. w tłusty czwartek klienci sklepów Auchan będą mogli wybrać pączki i donuty w 50 smakach. Poza tradycyjnymi pączkami z marmoladą, pączkami z nadzieniem różanym czy adwokatem  klienci będą mogli kupić niezwykle popularne pączki z nadzieniem pistacjowym oraz inne warianty takie jak słony karmel, czekolada, malina, wiśnia, śliwka i kokos  a w wybranych sklepach nietuzinkowe smaki takie jak rabarbar, porzeczka, jagoda. Nowością w tegorocznej ofercie są pączki z nadzieniem mascarpone z maliną lub porzeczką, rokitnik z morelą oraz hit ostatnich tygodni - nadzienie  o smaku czekolady dubajskiej.

Dla dzieci (i nie tylko) sieć oferuje pączki smerfowe i balonowe -  z różową lub niebieską dekoracją a dla zwolenników pączków o nietypowych kształtach – paluchy z czterema rodzajami nadzienia. Miłośników mniejszych form znajdą w sklepach Auchan mini pączusie ze śmietaną, nadzieniem porzeczkowym, toffi i pistacjowe  oraz całkiem malutkie pączki na maślance  lub pączki serowe. Klienci, którzy nie lubią nadzienia w pączkach znajdą w ofercie Auchan oponki  w pudrze, świderki, pączki wiedeńskie w pudrze lub lukrze oraz pączki bez nadzienia. Dietetyczną nowością jest pączek bez cukru.

Pączki według receptur własnych Auchan są smażone w 28 hipermarketach i dostarczane do pobliskich sklepów sieci. Auchan oferuje również pączki od ogólnopolskich dostawców i rodzinnych lokalnych cukierni.  

Gama przysmaków na świętowanie tłustego czwartku zawiera także klasyczne faworki oraz szeroki wybór donutów - od znanych i lubianych nadzieniach: kakaowym, truskawkowym, owoce leśne czy toffi - po zaskakujące smaki jak sernik z mango lub maliną.  Dla klientów poszukujących znanych markowych inspiracji  sieć oferuje brandowe donuty Milka, Daim, Oreo, Wedel oraz tegoroczna nowość - smak ciasteczkowy (Biscoff). 

Dla wolenników diety wegańskiej firma Auchan przygotowała trzy rodzaje pączków wegańskich  (wieloowocowy, truskawka, malina), trzy rodzaje donutów - z cukrem, w ciemnej czekoladzie oraz w różowej polewie. Są to produkty bez dodatku jaj oraz produkowane z użyciem wyłącznie roślinnych tłuszczów.

Obecnie mamy w promocji pączki za 0.18 zł przy zakupie 12 sztuk. 

Aleksandra Sianecka dyrektorem Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska

Aleksandra Sianecka objęła z dniem 20 stycznia br. stanowisko dyrektorki Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.

Objęcie stanowiska dyrektorki Marketingu Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem to dla mnie wyróżnienie. Jestem otwarta na nowe wyzwania, a w obecnej bardzo dynamicznej sytuacji branży retail, jest to kluczowe, aby osiągnąć sukces. Inflacja, doświadczenie konsumenta i percepcja cenowa są naszą codziennością i szczególnie w branży spożywczej ważnym elementem w komunikacji. Bazując na długoletnim doświadczeniu wiem, jak dobrze rozwijana marka oraz profesjonalnie skoordynowana komunikacja w różnych kanałach, pozwalają na osiągnięcie spójnego i efektywnego przekazu, który buduje wiarygodność w oczach Klienta. Auchan to silny gracz na naszym rynku i z pełnym zaangażowaniem podejmuję nowe obowiązki, mając świadomość ich wpływu na umacnianie pozycji i reputacji naszej marki powiedziała Aleksandra Sianecka. 

Jako dyrektorka Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem Auchan Polska Aleksandra Sianecka będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii zwiększającej rozpoznawalność marki i lojalność klientów, strategii cenowej, budowanie wizerunku silnej marki nastawionej na satysfakcję klientów, implementację nowych rozwiązań wspierających rozwój relacji z klientami, definiowanie i wdrażanie różnorodnych koncepcji handlowych i strategii sprzedaży wieloformatowej będących odpowiedzią na oczekiwania klientów oraz trendy rynkowe. 

Aleksandra Sianecka posiada wieloletnie doświadczenie w branży handlowej i marketingowej z którą związana jest od 1998 roku. Pełniła kluczowe funkcje w obszarze strategii marketingowych, zarządzania kampaniami wielokanałowymi oraz budowania relacji z klientami.  

Auchan Polska wspiera uczniów szkół ponadpodstawowych w ramach Programu Doradztwa Zawodowego

Auchan Polska od lat aktywnie angażuje się w różnorodne inicjatywy - zarówno ogólnopolskie jak i lokalne - wspierające młodzież wchodzącą na rynek pracy. W ramach Programu Doradztwa Zawodowego, realizowanego od 2022 roku, firma nawiązała współpracę z 63 szkołami ponadpodstawowymi w całej Polsce. Dzięki temu ponad 500 uczniów z 17 szkół mogło uczestniczyć w praktycznych warsztatach poświęconych zagadnieniom rynku pracy, autoprezentacji oraz świadomego planowania kariery zawodowej. Program Doradztwa Zawodowego stanowi istotny element strategii firmy w zakresie wspierania edukacji zawodowej oraz budowania wizerunku Auchan jako odpowiedzialnego pracodawcy i zaufanego partnera na rynku pracy.

Efektem współpracy sieci ze szkołami jest wzrost zainteresowania uczniów odbywaniem praktycznej nauki zawodu w Auchan. W 2023 roku liczba uczniów decydujących się na praktyki w firmie wzrosła o 20% w porównaniu do roku 2022. Ponadto o 15% zwiększyła się liczba absolwentów, którzy po zakończeniu praktyk podjęli pracę w sklepach Auchan. Od 2022 r. zatrudnienie w Auchan znalazło ponad 700 osób w wieku 18-21 lat.  

 

Od lat współpracujemy ze szkołami ponadpodstawowymi, realizując projekty podnoszące skuteczność kształcenia zawodowego w specjalnościach kluczowych dla rynku pracy. Program Doradztwa Zawodowego pozwala nam iść o krok dalej, przekazując uczniom praktyczną wiedzę na temat rynku pracy, umiejętności autoprezentacji oraz planowania ścieżki zawodowej. Pozytywne opinie szkół i uczniów potwierdzają, że taka inicjatywa jest niezwykle potrzebnamówi Arkadiusz Mika, Dyrektor Zasobów Ludzkich Auchan Polska. 

 

Program Doradztwa Zawodowego spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem wśród placówek edukacyjnych – wszystkie szkoły biorące w nim udział zadeklarowały chęć ponownego uczestnictwa w kolejnych edycjach. Warsztaty są dostosowywane do specyfiki danej placówki i potrzeb jej uczniów. Uczestnicy zdobywają praktyczne umiejętności związane z aktywizacją zawodową, autoprezentacją oraz procesem rekrutacyjnym, w tym aplikowaniem na stanowiska i przygotowaniem się do rozmów kwalifikacyjnych. Dodatkowo, uczniowie otrzymują informacje o zawodach deficytowych na rynku, takich jak cukiernik i piekarz.

 

W realizację programu zaangażowani są także pracownicy Auchan, którzy rozwijają swoje kompetencje poprzez kursy Instruktora Praktycznej Nauki Zawodu. Współpraca ze szkołami przyczynia się również do budowania otwartego, różnorodnego i przyjaznego środowiska pracy w firmie. Widoczny jest wzrost tolerancji i akceptacji dla młodych osób w miejscu pracy, co przekłada się na lepszą integrację zespołów i zaangażowanie pracowników w proces kształcenia uczniów.

zobacz więcej