Produkty z logo podniesionego kciuka

Strategicznym celem działalności Auchan jest stworzenie i utrzymanie najtańszej oferty handlowej. Odpowiedzialna polityka biznesu pozwala na wypracowanie trwałych relacji z dostawcami, co konsekwentnie przekłada się na atrakcyjną ofertę cenową. Mając na celu zwiększanie siły nabywczej Klientów, Auchan posiada w stałej ofercie szeroką gamę produktów pierwszo-cenowych. Artykuły z logo podniesionego kciuka są produktem, który prezentuje dobry stosunek jakości do ceny. Kierując się potrzebą Klienta Auchan stale dopasowuje swoją ofertę handlową wprowadzając nowe artykuły w najmocniej rozwijających się rodzinach produktów. Na koniec 2010 roku mieliśmy 627 artykułów z logo podniesionego kciuka. W stosunku do poprzedniego roku odnotowano 16,5% rozwój gamy produktów pierwszo-cenowych co jeszcze bardziej umocniło wizerunek Auchan jako hiperdiscountera.



Załączniki